Alla inlägg den 4 juni 2009

Av Annsofie - 4 juni 2009 12:08

Var precis in på Försäkringskassans sida och kikade lite på mina pågående ärenden... å vad är det jag märker... Jo lillskruttan har fått sina 4 sista siffror... :P

Nog för att hon redan är en underbar liten individ för oss men nu är hon det även officiellt! :)

Grattis lillgrynet till dina 4 sista...

Av Annsofie - 4 juni 2009 11:48

... fick en avi med posten imorse så jag for bort till Hemköp och hämtade ut ett litet paket... Hmm... ruskigt nyfiken skyndade jag mig hem och slet upp det... å inuti hittade jag ett par supersöta byxor typ mamelucker och en lika underbar klänning ifrån undarbara MalinÖ!

Så himla sött gjort av henne! Blir alldeles tårögd! :)

Tusen tack gummsan... Vilda slänger blöta mjölkpussar till dig där nere i söder... och hon hoppas hon får träffa dig så snart som möjligt! :)

Av Annsofie - 4 juni 2009 10:17

Känner mig ruskigt pigg och fräsch idag... eller ja pigg iaf... fräsch var det länge sen man kände sig... känns nästan som om man lever i en bajs, kiss och kräkdimma för tillfället! *skratt*

Gummsan somnade vid 21 tiden igår och vi trode att hon som några kvällar innan skulle vakna och vilja ha mat vid 24 tiden så jag gick och la mig 23:30 för att få hinna få mig några minuters sömn innan matning... Men så vaknade jag kl 3 av att Henke var öppe och bytte blöja... och det visade sig att hon hade sovit ända tills dess!

Efter en lite bökig matstund på lite över 1 timme somnade hon om i våran säng och sov ända till kl 8 imorse då hon började gny till och ville ha mat igen!

Lillskruttan har blivit så duktig! :)


Gav henne mat och la över henne på Henkes sida och sen gick jag upp och gjorde lite gröt... å nu sitter jag här och väntar på att VBÅ ska börja... har juh inte sett det på över en vecka... inte för att jag lär ha missat nått men ändå! :)


Vid 12:30 tiden kommer mamma hit en sväng... Tror hon ville ta ut Vilda på en liten promenad om det inte börjar regna... så att jag och Henke kunde få oss lite egentid... :)

Vilda fick förresten en 1veckaspresent igår av farmor och farfar... en jättefin rosa klänning som hon kan ha i sommar! :) *tusen tack*


Nepp nu äre dags för VBÅ... cya...

Ovido - Quiz & Flashcards