Alla inlägg den 6 juni 2009

Av Annsofie - 6 juni 2009 16:59

... utan pappsen här hemma! *suck* Har haft sååå tråkigt och lillskruttan har bara varit nöjd när hon har legat i min famn... knappt så man har kunnat gå på toa! :)

Som tur var så kikade gammelmormor förbi och avlastade mig en liten stund! :)

Henke jobbar imorgon också men sen är han ledig i 8 dagar igen... sen jobbar han sammanlaggt 8 dagar och sen går han på semester den 29:e... i 4 veckor! *wee* Är guld värt att ha honom hemma så mycket nu i början... och det är såklart även kul för honom...


Snart så slutar Henke och jag tror vi ska åka ut en sväng till mamma och pappa... var ju tydligen fotboll på tv ikväll så då kan Henke och pappa se på det å så får jag lite sällskap av mamma! :)


Nä nu ska jag ta och göra mig iordning och klä på lillskruttan...

Ovido - Quiz & Flashcards