Alla inlägg den 21 juni 2009

Av Annsofie - 21 juni 2009 15:46

Ja idag kan man minsann inte klaga på vädret... sååå härligt ute! Jag och Vilda tog oss en promenad vid lunch med mormor och gammelmormor... var ute i ca 2 timmar och kännde att jag hade kunnat stanna ute hela dagen men lilltösa var tvungen att få vakna till annars blir hon så svårt att få å somna ikväll!

Tydligen ska det bli lika bra väder heeela veckan... typiskt att Henke jobbar tis-fre... så ja undrar ja vad man ska hitta på för skoj... Men vill juh inte direkt bli sittandes inne hela veckan... *hmm*


Sitter och sliter mitt hår... har börjat fundera på stumpans Dop... Ska man ha ett? Vart? När? Hur? Vilka ska man bjuda? mm mm mm

Inte så lätt som man tror...

Sen har vi (läs jag) fortfarande inte riktigt bestämt oss för vad Vilda ska heta i andranamn... Vill att hon ska heta Eva som mig och Christina efter min mamma... Men vet inte om jag vill ha 2 andranamn eller 1... hmm... nån som har nå tips?

Lutar iaf åt Vilda Eva Christina... eller bara Vilda Christina... Men Eva heter både jag och min mamma så det vore skoj om Vilda också fick heta det... *iik* Bestlutsångest...


Hmm... undra om man ska ta och börja klura ut vad man ska käka till midda idag?


Ha en fortsatt toppendag allihopa...

Ovido - Quiz & Flashcards