Direktlänk till inlägg 4 juni 2009

Torsdag...

Av Annsofie - 4 juni 2009 10:17

Känner mig ruskigt pigg och fräsch idag... eller ja pigg iaf... fräsch var det länge sen man kände sig... känns nästan som om man lever i en bajs, kiss och kräkdimma för tillfället! *skratt*

Gummsan somnade vid 21 tiden igår och vi trode att hon som några kvällar innan skulle vakna och vilja ha mat vid 24 tiden så jag gick och la mig 23:30 för att få hinna få mig några minuters sömn innan matning... Men så vaknade jag kl 3 av att Henke var öppe och bytte blöja... och det visade sig att hon hade sovit ända tills dess!

Efter en lite bökig matstund på lite över 1 timme somnade hon om i våran säng och sov ända till kl 8 imorse då hon började gny till och ville ha mat igen!

Lillskruttan har blivit så duktig! :)


Gav henne mat och la över henne på Henkes sida och sen gick jag upp och gjorde lite gröt... å nu sitter jag här och väntar på att VBÅ ska börja... har juh inte sett det på över en vecka... inte för att jag lär ha missat nått men ändå! :)


Vid 12:30 tiden kommer mamma hit en sväng... Tror hon ville ta ut Vilda på en liten promenad om det inte börjar regna... så att jag och Henke kunde få oss lite egentid... :)

Vilda fick förresten en 1veckaspresent igår av farmor och farfar... en jättefin rosa klänning som hon kan ha i sommar! :) *tusen tack*


Nepp nu äre dags för VBÅ... cya...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annsofie - 2 april 2012 19:08

... tänk så det blev... Dåligt samvete över att jag inte tränat nått i helgen... om man bortser från allt dansandes och hoppandes till CopyCats på Aveny... så idag blev det en sväng till Friskis... å gick inte bara på ett pass utan TVÅ!!! *stolt* ...

Av Annsofie - 30 mars 2012 22:04

Ja dagens arbetsdag blev bara tok... inte ett rätt nånstans... vet inte om man ska skratta eller gråta! Som tur är så har man världens bästa arbetskamrater... då orkar man med det mesta! :P Ingen träning igår... ingen idag... och ingen i helgen då ...

Av Annsofie - 28 mars 2012 20:26

... dagen började bara skit... men tog mig igenom den och efter 1 timme med Patrik var man på topp igen! :) Tänk att det ska behövas rock på hög volym och en killen som skriker åt en för att man ska bli människa igen! :P For hem... parkerade bilen ...

Av Annsofie - 26 mars 2012 21:14


Vart fick jag all energi ifrån? :P   La mig sent igår och Vilda har hostat hela natten och väckt mig men var piggelin imorse ändå... Vaknade av att gummsan sa "mammaaa... det är morgon nuuu" och sen kurade hon upp sig brevid mig... hon kan man mo...

Av Annsofie - 25 mars 2012 22:16

... imponerad av mig själv att jag har hållit igång bloggen i hela... hmm... 3 dagar... gått över förväntan med andra ord :P   Vaknade utvilad och någorlunda glad imorse... solen sken och till viss del kändes allt bra... men så for man till jobbe...

Ovido - Quiz & Flashcards