Alla inlägg den 2 januari 2010

Av Annsofie - 2 januari 2010 22:45

Ja då var snart även denna dag över... Har varit en riktigt bra dag... På förmiddan var som sagt jag och Vilda ute och gick och sen var Linnea här nån timme och hälsade på och surrade lite.

Sen blev vi hembjudna till Johanna och Marcus på midda... supergott! *man tackar och bockar* Sen var vi kvar ett tag och såg på HarryPotter och snaskade lite lördagsgotta innan vi blev tvugna att bege oss hemöver så att Vilda kunde få somna i sin egen säng... Satt och lekte med henne en liten stund när vi hade kommit hem och plötsligt så ställer hon sig upp med hjälp av leksakskorgen! *stortjejjen*

Nu sover hon dock sött och jag sitter och dricker lite te och knaprar kardemummaskorpor! Henke han ligger breve och zappar runt på tv:n han...


Nä nu ska jag krypa upp breve honom och gosa lite innan det är dags för sängen...


*nattinatti*

Av Annsofie - 2 januari 2010 15:29

... fryser så in i bombens... å så är jag kramsjuk... å Henke kommer inte hem förrän om 2 timmar! :( Huuuur ska jag överleva?


Idag började jag och skruttan dagen med en promenad ute i finvädret... tror vi var ute i lite mer än en timme! Var sååå härligt! :) När vi kom hem så kom Linnea hit och hälsade på en sväng... superskoj! Men man kanske var lite dåligt sällskap för jag är så himlans trött och seg idag... Vilda har inte alls sovit bra inatt... tror hon har drömt en massa för hon har legat och gnytt och grinat emellanåt! Å sen blir man juh lite småseg när man har varit ute och fått i sig en massa friskluft... kan minsann inte va hälsosamt! :P


Tror jag ska åka på affären sen när Henke kommer hem... är så grymt sugen på en smarrig sallad!


Nä nu ska jag luta mig tillbaka och se på lite tv innan lillsnurpan vaknar...

Ovido - Quiz & Flashcards