Alla inlägg den 15 januari 2010

Av Annsofie - 15 januari 2010 22:59

Sitter här för mig själv och se på "American Pie"... Henke och Vilda sover sen 2 timmar tillbaka! Henke kände sig lite krasslig när han kom hem så han lekte med Vilda ett litet tag sen gav han henne välling och nu sussar dom sött! :)


Gjorde iaf kycklingsoppa till midda... och det blev faktiskt riktigt gott... å bland det lättaste jag någonsin lagat! Henke ville tom att jag skulle göra den fler gånger... Måste juh försöka börja laga lite billig mat... man kan juh inte äta en massa goa köttbitar med en massa lyx till varje dag... det gillar inte plånboken! :(


Han som skulle köpa bärselen dök iaf inte upp idag... Ruskigt dåligt när han faktiskt sa att han skulle komma på sin lunch... Tog mig iaf en promenad med Vilda efter att hon vaknat och eftersom det blev precis när det var lelledags för henne så gjorde jag iordning en flaska och så fick hon ligga och suga lite på den under tiden! :)


Vilda har iaf haft full upp idag med att upptäcka världen... dvs lägenheten! Hittade henne i hallen förrut idag... hon hade dragit ut ALLA skor ifrån skostället och satt och pillade på hallmattan! Sen lyckades hon ställa sig upp mot hallspegeln så där stod hon och pussade på den söta lilla tjejjen som tittade tillbaka! :P *gofisa*


Nä nu ska ja ta mig en kladdkakebit och ett glas iiiiiskallt vatten!!!


Nattinatti!

Av Annsofie - 15 januari 2010 14:39

Det ringde en kille imorse och ville köpa bärselen som vi har haft utlaggd på blocket... Han skulle komma på lunchen och köpa den... å än har han inte dykt upp! Hade tänkt ta och promenad med Vilda så hon skulle få sova ute i friskluften men det slutade med att hon var övertrött och så fick ha lägga henne i sängen ist... Får se om det blir en liten promenad när hon vaknat... skulle behöva gå bort på Hemköp och köpa kyckling! Hade tänkt försöka mig på en kycklingsoppa ikväll! :)


Vilda sov uruselt inatt... vilket resulterade att det inte blev så mycke sömn för oss heller! Men Henke var en ängel och klev upp med henne 7 imorse så jag fick sova vidare! :) Å nu tror ja ja vet varför hon är som hon är... tyckte mig bestämt se en liten tandsing som är på väg igen! :P Vi får väl hålla tummarna att det är därför och att hon inte bara är en liten grinfia!


Vi hade iaf det supermysigt igår hos Johanna och Marcus! Blev inge bloggande när jag kom hem... gick lös med lite målning ist! :P

Fudgekladdkakan jag hade gjort som jag tog med mig blev iaf ruskigt god... men riktigt mastig... Henke tog 2 bitar och han höll på att smälla av! :P


Nä nu ska jag ta och plocka lite... har lite enstaka julsaker som är kvar framme som jag tänkte plocka bort!


Ha en trevlig dag och kväll...


Byebye...

Ovido - Quiz & Flashcards