Direktlänk till inlägg 15 januari 2010

Ja tror ja blir galen!!!

Av Annsofie - 15 januari 2010 14:39

Det ringde en kille imorse och ville köpa bärselen som vi har haft utlaggd på blocket... Han skulle komma på lunchen och köpa den... å än har han inte dykt upp! Hade tänkt ta och promenad med Vilda så hon skulle få sova ute i friskluften men det slutade med att hon var övertrött och så fick ha lägga henne i sängen ist... Får se om det blir en liten promenad när hon vaknat... skulle behöva gå bort på Hemköp och köpa kyckling! Hade tänkt försöka mig på en kycklingsoppa ikväll! :)


Vilda sov uruselt inatt... vilket resulterade att det inte blev så mycke sömn för oss heller! Men Henke var en ängel och klev upp med henne 7 imorse så jag fick sova vidare! :) Å nu tror ja ja vet varför hon är som hon är... tyckte mig bestämt se en liten tandsing som är på väg igen! :P Vi får väl hålla tummarna att det är därför och att hon inte bara är en liten grinfia!


Vi hade iaf det supermysigt igår hos Johanna och Marcus! Blev inge bloggande när jag kom hem... gick lös med lite målning ist! :P

Fudgekladdkakan jag hade gjort som jag tog med mig blev iaf ruskigt god... men riktigt mastig... Henke tog 2 bitar och han höll på att smälla av! :P


Nä nu ska jag ta och plocka lite... har lite enstaka julsaker som är kvar framme som jag tänkte plocka bort!


Ha en trevlig dag och kväll...


Byebye...

 
 
Fia

Fia

15 januari 2010 14:50

Träligt om man bestämt och sen personen inte dyker upp.Hur svårt är det att slå en signal?Hoppas du får den såld iaf och trevlig helg =)

http://www.sofsan.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annsofie - 2 april 2012 19:08

... tänk så det blev... Dåligt samvete över att jag inte tränat nått i helgen... om man bortser från allt dansandes och hoppandes till CopyCats på Aveny... så idag blev det en sväng till Friskis... å gick inte bara på ett pass utan TVÅ!!! *stolt* ...

Av Annsofie - 30 mars 2012 22:04

Ja dagens arbetsdag blev bara tok... inte ett rätt nånstans... vet inte om man ska skratta eller gråta! Som tur är så har man världens bästa arbetskamrater... då orkar man med det mesta! :P Ingen träning igår... ingen idag... och ingen i helgen då ...

Av Annsofie - 28 mars 2012 20:26

... dagen började bara skit... men tog mig igenom den och efter 1 timme med Patrik var man på topp igen! :) Tänk att det ska behövas rock på hög volym och en killen som skriker åt en för att man ska bli människa igen! :P For hem... parkerade bilen ...

Av Annsofie - 26 mars 2012 21:14


Vart fick jag all energi ifrån? :P   La mig sent igår och Vilda har hostat hela natten och väckt mig men var piggelin imorse ändå... Vaknade av att gummsan sa "mammaaa... det är morgon nuuu" och sen kurade hon upp sig brevid mig... hon kan man mo...

Av Annsofie - 25 mars 2012 22:16

... imponerad av mig själv att jag har hållit igång bloggen i hela... hmm... 3 dagar... gått över förväntan med andra ord :P   Vaknade utvilad och någorlunda glad imorse... solen sken och till viss del kändes allt bra... men så for man till jobbe...

Ovido - Quiz & Flashcards