Alla inlägg den 10 januari 2010

Av Annsofie - 10 januari 2010 16:03

... guuud vilken tråkig dag... vi har inte gjort ett skit...

Jag klev upp med Vilda kl 8 imorse... hon har för övrigt sovit riktigt bra inatt... somnade kl 21 och vaknade inte förrän kl 5 och ville ha käk! :)

Lekte med henne och gav henne gröt vid 9 sen klev Henke upp å då gick ja och la mig igen... sov till kl 13!!! Det ni! ;)

Under tiden hade Vilda hunnit sova 1½ timme och fått lunch!

Sen käkade vi lite mackisar och sen har vi bara slappat i soffan... jag håller på å tvättar lite... kom juh på att jag hade bokat torkrummet idag så nu tvättas det sängkläder för fulla muggar!


Blir nog inte nå roligare än så idag...


Imorgon jobbar Henke igen och sen drar han som sagt till Stockholm i 2 dagar... Vilda och jag ska juh bo hemma hos mamma och pappa dessa dagar... sååå roligt när deras toa inte funkar... man får gå på utedasset... ååå va trevligt... i mörkret och kylan! Men men...


Ovido - Quiz & Flashcards