Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Annsofie - 4 januari 2010 22:14

Henke ringde nyss... han är på jobbet... och får inte igång bilen! Som tur är så är Christian med honom så dom kan hjälpas åt... annars kan juh Christian skjutsa hem honom! Men det är så jädrans typiskt... han som har jobbat sen 8 imorse... och ska vara på jobbet 6½ timme igen... älsklingsstackaren min! :(


Nä nu ska jag se på lite tv och hålla tummarna för att Henke kommer hem snart!

Av Annsofie - 4 januari 2010 20:31

... hela 5 timmar har vi spenderat där idag Vilda och jag...

Först gick vi omkring med Johanna, Thea och Maxen några timmar och sen vid 17 träffade vi Henke och Christian som hade ett litet glapp i sitt schema och skulle käka lite innan det var dags att åka tillbaka till jobbet och inventera vidare! Hittade inget till mig själv på rean men hittade iaf ett par finfina änglavingar på Panduro för ½ priset som jag ska ha i Vildas rum och så fick hon lite nya bodysar! :)


****


Så nu har skruttan äntligen somnat till... så nu väntar lite egentid innan Henke dyker upp... ska käka lite honungsmelon! :P *mmm*


Hejsvejs...

Ovido - Quiz & Flashcards