Alla inlägg den 5 januari 2010

Av Annsofie - 5 januari 2010 16:59

Japp då har man spenderat 4 timmar ute i Birsta... idag igen... trots att jag har varit sååå trött... Har juh nämligen en liten dotter som tyckte att hon skulle vara uppe och busa kl 4 imorse... gissa om jag vart glad... med tanke på att vi gick och la oss vid 1 och blev väckta för matning halv 3! :( Henke han for juh till jobbet strax efter 4 tiden så inte fick man nån hjälp heller! *suck* Till slut lyckades jag iaf få henne att somna om och så sov vi till halv 9! :)

Halv 11 for vi ut till Birsta med världens bästa mormor och gammelmormor... Vilda fick 1 body och 2 par byxor av mormor och 3 bodysar av gammelmormor... Å så fick jag en snygg tröja av mamma som hon ville att jag skulle ha när vi åker på kryssning... hmm... var typ villkoret för att hon skulle köpa den så... då var det problemet ur världen! :P Sen lunchade vi på ikea och så gick vi och sväng och spanade efter nått ikeareafynd men hittade inget! Bara en glasburk jag ska ha värmeljus i! :)

 

Tusen tack världens bästa för en supermysig dag!

 

Väl hemma igen så började projektet... "Få en övertrött dotter att somna"... efter ca 45 minuter så gav hon upp! *weehaa* Så nu sitter jag här och väntar på att Henke ska komma hem så man får i sig lite midda... tror det bara blir korv med pommes idag... känner inte för att ställa mig och koka ihop nå komplicerat...

 

Tjo!

Ovido - Quiz & Flashcards