Direktlänk till inlägg 27 juni 2009

Strange...

Av Annsofie - 27 juni 2009 10:27

Ja ibland blir man verkligen förvånad...

For ju som jag skrev igår ut till mamma och pappa för att få lite avlastning eftersom gummsan gallskrikit varje kväll i 3-4 dagaroch varit helt otröstlig... Men igår somnade hon vid 22 tiden då mamma satt i vardagsrummet och drog henne fram och tillbaka i vagnen... Sen vaknade hon vid 3 och ville ha ny blöja och mat... somnade om på 2 sekunder och sov till 8:30 imorse... Skrek några minuter medans jag gick på toa men när jag kom tillbaka och skulle ge henne mat hade hon somnat om igen och sov till 9:30. Nu har jag precis ammat klart och sitter ute på altanen med ett stoort glas iskallt vatten och mammas bärbara... Lillsnorpan hon ligger i vagnen här breve och lyssnar på fåglarna! :)

Är dock ensam här hemma vilket är lite halvtråkigt... Mamma jobbar... pappa for till skjutbarnan och Henke for upp till Indal... Men som tur är så kommer mamma hem en sväng mitt på dagen då hon har rast! :)


Nä nu ska ja ta och skiva mig lite melon och lägga mig i solen! :P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annsofie - 2 april 2012 19:08

... tänk så det blev... Dåligt samvete över att jag inte tränat nått i helgen... om man bortser från allt dansandes och hoppandes till CopyCats på Aveny... så idag blev det en sväng till Friskis... å gick inte bara på ett pass utan TVÅ!!! *stolt* ...

Av Annsofie - 30 mars 2012 22:04

Ja dagens arbetsdag blev bara tok... inte ett rätt nånstans... vet inte om man ska skratta eller gråta! Som tur är så har man världens bästa arbetskamrater... då orkar man med det mesta! :P Ingen träning igår... ingen idag... och ingen i helgen då ...

Av Annsofie - 28 mars 2012 20:26

... dagen började bara skit... men tog mig igenom den och efter 1 timme med Patrik var man på topp igen! :) Tänk att det ska behövas rock på hög volym och en killen som skriker åt en för att man ska bli människa igen! :P For hem... parkerade bilen ...

Av Annsofie - 26 mars 2012 21:14


Vart fick jag all energi ifrån? :P   La mig sent igår och Vilda har hostat hela natten och väckt mig men var piggelin imorse ändå... Vaknade av att gummsan sa "mammaaa... det är morgon nuuu" och sen kurade hon upp sig brevid mig... hon kan man mo...

Av Annsofie - 25 mars 2012 22:16

... imponerad av mig själv att jag har hållit igång bloggen i hela... hmm... 3 dagar... gått över förväntan med andra ord :P   Vaknade utvilad och någorlunda glad imorse... solen sken och till viss del kändes allt bra... men så for man till jobbe...

Ovido - Quiz & Flashcards