Alla inlägg den 14 juli 2009

Av Annsofie - 14 juli 2009 21:10

... imorgon ska jag ut på Alnön och träffa lite mammor! Vi ska vara hos en som heter Anna som jag gått i skolan med och sen så kommer Emma från jobbet! Ska bli så skoj att få träffa deras småtöser... Känns som om det var igår som vi 3 blivande mammor skumpade runt på vattengympan! :P Sen så kommer 4 st till å det ska bli kul att få träffa lite folk... :)

Ska vara där vid 13 tiden och det är tur att man har GPS så att jag inte åker vilse där ute på ön!


Nä nu ska jag fixa lite fika till lööven och mig!


Nattis...

Av Annsofie - 14 juli 2009 12:53

Natten har varit helt underbar... kan tom ha varit den bästa natten sen hon föddes... det ni! :P

Vilda somnade i bilen på väg hem ifrån mamma och pappa vid 20 tiden... När vi kom hem ställde vi in bilbarnstolen i vardagsrummet... å där sov hon... till halv 1 på natta då vi gick och la oss. Hon vaknade till efter ca 30 minuter och ville ha mat och sen tvärslocknade hon igen... och sov till 6:30! Vaknade av att hon var heltäppt i lillsnoken så vi rensade lite med nässugen och så fick hon mat... å sen låg hon och pratade och skrattade för sig själv i 1 timme innan hon slocknade igen.

9:30 vaknade jag till av att Henke kommer in med Vilda i sovrummet och lägger sig breve mig i sängen... Då hade dom legat och myst i soffan en stund och ett på tv! :)


Nu så är Henke uppe i Indal och grejsar med Bubblan... Vilda, jag och kissarna är bara här hemma och myser. Hade tänkt försöka hinna med att städa lite idag... och tvätta en maskin eller två! :P


Men nu har gummsan somnat till i liften så jag ska passa på att fixa mig nån lunch...



Ovido - Quiz & Flashcards