Alla inlägg den 22 juli 2009

Av Annsofie - 22 juli 2009 22:09

Idag har jag, Henke och Vilda varit ner till JärvsöZoo och kikat på lite djur! :) Tyckte först vi kom iväg alldeles på tok för sent för vi var inte nere förrän vid 14 tiden men tur var nog det för jädrans va folk vi mötte när vi började gå som redan hade gått rundan... finns ju inte värre än att stå och trängas med 10-20 pers vid varje djur! Men alla dessa ungar... trodde jag skulle få krupp... Så där ska mina barn inte få bete sig... Dom var fanemig överallt... domsprang omkring... stampade och klampade och skrek... Vet att det är ett utflycksmål för familjer men man kan väl försöka dämpa sig iaf lite...

Djuren var iaf supersöta... speciellt alla småbäsar och Vilda skötte sig toppen... Hon sov halva rundan och när vi stannade till för att fika vaknade hon och fick sig lite mat... sen låg hon och bara kikade resten av biten! :)


Nu sitter jag hemma hos mamma och pappa... Vilda sover i vardagsrummet och Henke är inne i stan och träffas lite kompisar... Han skulle åka förbi hemma sen och mata katterna och plocka med sig lite småjox och sen kommer han ut hit igen och så stannar vi här inatt! :P


Men nu ska jag ta och se på lite tv... gokväll på er...

Ovido - Quiz & Flashcards