Alla inlägg den 15 juli 2009

Av Annsofie - 15 juli 2009 19:01

Ja nu har man varit iväg på första mammaträffen! Vi var 5 mammor med döttrar som träffades ute hos Anna (och Johan) ute på Grönviken (Alnön) Skoj att få se hur alla bäsisar vuxit... Tänk att dom har legat i våra magar när vi träffats tidigare... på vattengympan osv! :P

Anna och Johan bodde verkligen hur mysigt som helst... blir nästan så att man själv längtar efter att skaffa sig ett litet hus! :P

Vilda skötte sig superbra... sov mest hela tiden och när hon var vaken så satt hon i min famn och bara kikade! :) *stolt mamma*

När jag kom hem gick älsklingen och köpte pizza och nu har jag precis vilat mig en liten stund... vaknade dock av att det åskade... men nu skiner solen igen!

Resten av kvällen lär vi nog bara vara hemma och mysa... å imöra vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på... skulle juh inte bli nå vidare väder. På freda hade vi tänkt sticka iväg till Östersund men då kom jag på att jag skulle på återkoll på MVC... så då sket sig det! Får ta det i helgen eller till veckan istället för sen är Henkes semester slut... *suck* Guuud va 4 veckor har gått fort... Sen väntar mååånga "ensama" dagar med skruttan! :s


Nä nu ska jag ta en glass! :P *bye*

Ovido - Quiz & Flashcards