Alla inlägg den 28 juli 2009

Av Annsofie - 28 juli 2009 15:15

Ja idag jobbar Henke, som det känns som att jag nämnt 100gånger tidigare, sin första arbetsdag efter semestern... Han ringde nyss hem och han hade det lugnt på jobbet... skönt för honom att han fick en mjukstart! :P

Jag och Vilda har bara tagit det lugnt... Klev upp 8:45 och inledde dagen med lite matning... sen lekte vi & gosade lite och kvart över 10 somnade hon till och sov i 45 minuter... sen klädde vi på oss och traskade bort till Hemköp för att hämta ut ett paket. Väl där träffade vi min mormor så vi hjälpte henne handla och sen följde vi med henne hem en sväng... :) 

Vilda somnade vi vagnen och sov totalt 2 timmar... sov även när vi hem hem så då passade jag på att värma lite lunch! :) kl 14 vaknade hon och ville ha lite mat och sen har hon suttit i babysittern och sparkat, viftat och pratat... men nu börjar hon knorra lite så hon har väl blivit lite småtrött igen! Ska ta upp och gosa lite på henne och se om hon vill sova en stund igen! :)

Hittills har iaf dagen gått superbra... jag som har gått och gruvat mig... Men än så länge har det inte gått en hel dag än så vi får väl se... Men det kommer nog gå bra... man har juh världens snällaste lilltös! :P


Så... nu halvsover hon... ska passa på att sortera lite tvätt och småplocka lite! :)


Byebye...


Ovido - Quiz & Flashcards