Alla inlägg den 20 juli 2009

Av Annsofie - 20 juli 2009 22:31

Ja detta är Henkes sista semestervecka... Huuur ska jag klara mig sen!?!?! Sen 27 maj har jag bara varit hemma själv 8 hela dagar så jag är lite smått orolig hur det ska gå... Är ju van att han alltid är här och kan avlasta mig några minuter lite då och då... För det är verkligen påfrestande att ha en liten bäsis! För även fast hon är världens snällaste så ska hon ju hela tiden underhållas... Å missförstå mig inte... det är verkligen supermysigt men ibland är det skönt att få sätta sig för sig själv en stund och bara va... Som ikväll då Henke har haft henne större delen av tiden... då har jag suttit vid datorn och joxat och trixat med lite fotoböcker som jag ska beställa och som jag har tänkt gjort för flera månader sen men inte haft ork...


Så om det är nån som vill träffas nån dag så är det bara att hojta till... Har juh inte nått speciellt inplanerat den närmsta tiden! :)


Nä nu ska jag se klart på Prison...


Ps. Nu har vi ÄNTLIGEN bestämt vad Vilda ska heta... Har fyllt i papprena och ska skicka in dom imöra... sen kommer hennes fullständiga namn att vara:

Eva Vilda Christina Ivarsson


Ovido - Quiz & Flashcards