Alla inlägg den 31 juli 2009

Av Annsofie - 31 juli 2009 23:51

... då var strax MIN dag över... Å vilken dag det har varit... har inte direkt känts som att man har fyllt år direkt.


Började dagen med att åka upp till NorraBerget och träffa 3st mammor... 2 storasyskon... 2 småbäsisar och en mage! :P Satt där och surrade ca 2 timmar sen for jag hemöver för att städa... Blev dock inte så mycket gjort för skruttan blev rejält tjurig när vi kom hem.

Hon har varit jättetrött men inte lyckats sova sådär djupt och skönt utan har småvaknat hela tiden... så fort man ska ge henne mat blir hon helt hysterisk så nu har man nästan blivit lite smårädd för att hänga fram täten! :s Verkar som att hon har ont i magen men ändå inte... Hmm... undar hur denna natt ska sluta! *gulp*


Har iaf lyckats städa lite nu under kvällen och imöra ska jag damsuga, damtorka och torka golvet... sen kan familjen komma på kalajs!


Så det var min födelsedag det... Fick iaf lite presenter av Henke som jag är supernöjd med! :P *tack älskling*


Gonatt på er...

Ovido - Quiz & Flashcards