Alla inlägg den 19 juli 2009

Av Annsofie - 19 juli 2009 12:40

Skruttan har som vanligt varit supersnäll heela natten! Måste säga att vi faktiskt är enormt lyckligt lottade... för när jag tänker efter så är det inte många gånger den senaste tiden som Vilda har varit rejält ledsen... Det är aldrig nå problem när hon ska sova utan hon somnar själv i liften nån gång mellan 21-23... ibland kan hon ligga över en timme och bara prata med sig själv innan hon slumrar till! På nätterna är det inge grin... När hon vaknar till hör man bara att hon ligger och pratar och smaskar på händerna... då vet man att det är matdags! *skratt* Å sen på mornarna då ska hon alltid ligga och skratta och prata nån timme i sängen innan det är dags att kliva upp!

Dom gånger hon är lite småkinkig är om hon är trött, om jag är lite seg med att ge henne mat och om hon får lite ont i magen men om man går och gungar henne en stund så brukar hon prutta ifrån sig.


Bara att hålla ena tummen för att hon fortsätter vara så snäll framöver eftersom Henke börjar jobba igen till veckan! :P


Men vi är iaf oändligt stolta över vår kära dotter... hon är vårat liv och vi älskar henne över allt annat!!!


Nu till morgonen har Henke och Vilda badat och nu ligger hon här i soffan breve mig och sover... Tror jag ska passa på att hoppa in i duschen jag också och sen ska vi nog åka ut till mamma och pappa och fixa med lite grejjer! :)


Ha ett trevligt slut på helgen...



Av Annsofie - 19 juli 2009 00:20

... nä usch va klockan har blivit mycket... det har juh fasiken hunnit bli sönda! :)

Egentligen borde man lägga sig och sova så fort gummsan somnar men det är juh bara sååå skönt att bara få vara några timmar... Sitta vid datorn... se på tv mm mm mm

Hon har iaf sovit sen strax före 22 och har jag tur så sover hon till 3 tiden som natten till lördan... så några timmars sömn ska jag väl hinna få iaf! :P


Igår (lördag) så var vi ut till Birsta en snabbis och handlade lite grejjer... så nu ska jag hem till mamma och pappa och klippa och klistra lite! :P Sen for vi upp till Indal för att hälsa på David och Ulle... Ulle var tyvärr inte hemma för hon var ute i skogen och plockade bär men David och barnen var iaf hemma... Ulle kom dock hem en liten stund innan vi skulle fara så man han träffa henne en snabbis också! :P


Kom väl hem vid 20 tiden och då slängde jag ihop en mackaronepudding och sen blev det tv hela kvällen...


Men men... nu ska jag slänga mig ner i sängen och försöka hinna få mig lite skönhetssömn! :P *nattis*

Ovido - Quiz & Flashcards