Alla inlägg den 27 juli 2009

Av Annsofie - 27 juli 2009 23:15

... tänk va tiden går fort! Idag blir lillsessan våran heeela 2 månader! :) *grattis skruttan*

Har så svårt att föreställa mig att hon har legat inne i min mage och sparkat omkring! :) Nästan så man saknar det en smula! ;P


Dagen har jag och Vilda spenderat med mina föräldrar ute i Birsta... Henke hade sin sista semesterdag så han fick lite semester ifrån oss också och fick vara hemma och mysa för sig själv! :P

Men som sagt imöra ska han tillbaka till jobbet igen... hmm... undra hur detta ska gå ja... Jaja... kan inte göra så mycket annat än att gilla läget och göra det bästa av situationen! :)


Nä nu ska jag se klart på Beck och sen blire sängen... Hoppas gummsan sover lika bra inatt som hon gjorde igår då hon sov 20:45-03:45... hela 7 timmar! :P


Bjussar på 2 pics...

Gonatt på er...

-


Av Annsofie - 27 juli 2009 00:02

Denna hade jag inte hört förut... riktigt bra version av "I only wanna be with you"... Hääärligt med lite rockigt så här på nattekvisten å Volbeat gör en aldrig besviken! :P


Nä nu ska jag nog ta Henke och tösa under armen och bege mig till sängs... natti natti...


Ps. Grattis Plingan på födelsedagen... som slutade för 2 minuter sen... Hoppas din dag var fin även fast du jobbade! *kramen*

-

Ovido - Quiz & Flashcards