Alla inlägg den 16 juli 2009

Av Annsofie - 16 juli 2009 21:31

Muller muller... vilket väder det har varit idag... grått och trist... men med några få solglimtar emellanåt...

For in på stan imorse... sprang in till optikern en sväng så att dom fick kika lite på min syn igen... fick juh nya glas insatta i mina bågar förra veckan men tycker inte det blev riktigt bra... Pga att jag ammar och kroppen inte riktigt är som den ska så skulle jag återkomma om några veckor om det inte hade blivit bättre...

Sen gick vi och köpte byxor lill skruttan och sen gick vi ner på banken och fixade nya dosor till internetbanken... Passade även på att öppna ett sparkonto åt gumman! :)

Sen for vi till CityGross och storhandlade och när vi kom hem åt vi fisk och pärer...


Det var väl våran dag i stora drag...


Imorgon ska jag på efterkoll kl 11 och sen ska jag ev till jobbet och hälsa på med EmmaD och fika... sen vet ja inte vad det blir... Skulle juh bli fint väder iaf! :)


Nä nu ska jag ta mig lite kvällsfika... byebye...


Jo just ja... idag blev vi uppringd av TullaMaja Fågelberg (alla vet väl vem hon är) Hon undrade om vi ville bara med i en telefoninspelning där vi skulle berätta vilka vi var,vart vi bodde och vad vi hade döpt våran dotter till och varför... Vi tackade dock nej... var alldeles för stressade och hade typ nyss klivit upp... men men...


Jaja... smörgåstajm...

Ovido - Quiz & Flashcards