Alla inlägg den 30 juli 2009

Av Annsofie - 30 juli 2009 23:12

... tills det är MIN dag! *jippie* Tänk va tiden går fort... om 3 år är man 30...*jisses*


Imorse kom mor och far och hämtade mig vid 11 efter att dom hade varit till optikern... Följde med dom ut till Njurunda och slappade... gummsan & jag myste till det och sov i 2 timmar! :P

Vid 16 tiden for jag och mamma inöver stan igen... hämtade upp mormor i Granlo och for till Birsta. När vi sprang runt inne i BC stötte vi på Henke som var och letade presenter till mig så vi fikade tillsammans alla 4 innan Henke gick vidare... som tur var så såg jag aldrig vilka affärer han var på så jag kan inte luska ut vad det är han har hittat på... Dom ligger iaf inslagna i hans garderob så man kanske får smygklämma lite på dom imöra när han jobbar! *skratt*


När jag kom hem strax innan kl 20 hade Henke börjat med maten och gummsan var lite småkinkig ett tag men till slut lyckades vi få henne att komma till ro och hon somnade sött i liften i soffan medans vi käkade! Sen har Henke sett på tv och jag har småplockat lite...


Men nu äre strax dax för sängen... är sååå trött... Å imöra börjar inte Henke förrän vid 10-11 tiden så då kanske man får lite hjälp av honom inatt med rapning och ev blöjbyte! :P *lövly* Fattas bara att han hjälper till med amningen också så vore natten perfekt... men men...*skratt*

Av Annsofie - 30 juli 2009 00:04

Precis sett klart Wallander - Kuriren... ruskigt dålig måste jag säga... Hade förväntat mig att den skulle vara lika bra som dom tidigare men det är kanske svårt att få dom då nu när inte Johanna & Ola är med! Nä nu behöver dom inte göra nå fler tycker jag...

Ska ta och plocka undan lite här hemma och sen blire sängen... Ska upp tidigt imöra och åka ut till Njurunda med mamma och pappa! :)


Bye...

Ovido - Quiz & Flashcards