Alla inlägg den 24 juli 2009

Av Annsofie - 24 juli 2009 20:23

Vilda sover sen ca 30 minuter tillbaka! *lööövly* Så nu har jag bänkat mig i soffan med ett stooort glas iskallt vatten... och datorn ! :P


Funderar på om jag ska sätta mig och rensa i lite pärmar innan klockan blir 9 och det förhoppningsvis börjar nått bra på tv!


I helgen har jag ingen aning om vad som händer... På ett sätt vill man bara ta det lugnt och mysa hemma men man vill ändå passa på att göra nått eftersom Henke börjar jobba på tisda och då kommer man bli sittandes hemma en hel del! Jaja... får se vad det blir för väder å så... Kanske tar oss en tur till Henkes föräldrar i Ljustorp! :)


Nä som sagt... ska ta mig ann lite pärmar... byebye...

Av Annsofie - 24 juli 2009 13:07

Ja idag har lillskruttan sin första namnsdag! *stooort grattis*

Just nu ligger hon inne i sitt rum och sover medans pappsen fipplar med datorn där inne... tror vi ska åka en sväng ut till Birsta sen... Måste hämta en sak på brorsans jobb och sen är det lite småsaker vi skulle behöva köpa! :)

Är iaf ruskigt trött och seg idag... Beror lite på vädret men det kan även ha att göra med att vi inte kom isäng förrän halv 2 inatt... Fastnade liksom vid datorn... sortera gamla kort tar ju sin lilla tid! :)


Nu har Henke bara 3 dagar kvar på semestern... *suck*

Ovido - Quiz & Flashcards