Direktlänk till inlägg 20 januari 2010

****

Av Annsofie - 20 januari 2010 17:12

Skriver här så jag slipper svara alla... Idag är det bara en sån där hopplös dag då inget är bra... Jag är hängig och orkar absolut ingenting... å självklart har Vilda en dag då inget duger och hon vägrar sova... Ajajaj är nog det enda ordet som kommit ur min mun idag och jag är sååå less... Just nu sitter hon och slår på golvlampan som har en skärm i papp... går typ sönder hus lätt som helst... Men just nu får hon gärna slå sönder den om hon nu blir road och nöjd av det... orkar inte nå mer.

Kände mig faktiskt som världens sämsta mamma idag när hon var som värst... Nästan så jag önskade att hon kunde slå sig lite så att hon märker varför jag säger AJAJ heeela tiden... men vill juh inte att hon ska göra sig illa... bara förstå en smula... Kommer bli oerhört jobbigt att vara ifrån henne lörda-måndakväll men just nu så överväger känslan att jag MÅSTE få komma bort från allt några dagar!

Älskar min dotter över allt annat på denna jord men nu när hon kryper och ska känna, klämma, resa sig och slå på precis allt så tar det verkligen på krafterna! Önskar hon ville sitta still iaf 2 minuter och leka lite med aaaalla leksaker hon fått för jut nu känns det som massor med bortkastade pengar!


Henke kommer hem vid 19:30 ikväll och 20:30 åker han på innebandy... Så jag hoppas verkligen att lillfröken vill sova lite när han har åkt så jag får lite lugn och ro!

 
 
Acca

Acca

20 januari 2010 19:15

ojoj redan så och än har hon inte passerat 1 år...hoppas du känner dej piggare snart!! vi får ta å ses nån helg.kram kram

http://www.acccca.blogg.se

 
Ingen bild

maijsan

20 januari 2010 19:17

men usch då, sådana dagar är INTE roliga.
Här hemma har vi en sjukling med 39,8 graders feber som inte heller är jätte nöjd... men hon ligger iaf still då... Hoppad et känns bättre imorn. Och en välförtjänt minisemester lurar kring hörnet :) KRAM!

 
Sofia o Hugo

Sofia o Hugo

20 januari 2010 19:50

Förstår dig! :)

Ses imorrn!!!! *KRAM*

http://www.sofiatarberg.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annsofie - 2 april 2012 19:08

... tänk så det blev... Dåligt samvete över att jag inte tränat nått i helgen... om man bortser från allt dansandes och hoppandes till CopyCats på Aveny... så idag blev det en sväng till Friskis... å gick inte bara på ett pass utan TVÅ!!! *stolt* ...

Av Annsofie - 30 mars 2012 22:04

Ja dagens arbetsdag blev bara tok... inte ett rätt nånstans... vet inte om man ska skratta eller gråta! Som tur är så har man världens bästa arbetskamrater... då orkar man med det mesta! :P Ingen träning igår... ingen idag... och ingen i helgen då ...

Av Annsofie - 28 mars 2012 20:26

... dagen började bara skit... men tog mig igenom den och efter 1 timme med Patrik var man på topp igen! :) Tänk att det ska behövas rock på hög volym och en killen som skriker åt en för att man ska bli människa igen! :P For hem... parkerade bilen ...

Av Annsofie - 26 mars 2012 21:14


Vart fick jag all energi ifrån? :P   La mig sent igår och Vilda har hostat hela natten och väckt mig men var piggelin imorse ändå... Vaknade av att gummsan sa "mammaaa... det är morgon nuuu" och sen kurade hon upp sig brevid mig... hon kan man mo...

Av Annsofie - 25 mars 2012 22:16

... imponerad av mig själv att jag har hållit igång bloggen i hela... hmm... 3 dagar... gått över förväntan med andra ord :P   Vaknade utvilad och någorlunda glad imorse... solen sken och till viss del kändes allt bra... men så for man till jobbe...

Ovido - Quiz & Flashcards