Direktlänk till inlägg 26 januari 2010

Tisdag...

Av Annsofie - 26 januari 2010 21:05

Guuud va skönt det är att vara hemma igen! :)


Skruttan sov dock igår när vi kom hem så vi fick vänta tills hon vaknade på natten för välling innan vi fick säga hej på henne... Henke tog upp henne och hon studerade honom lääänge... sen skrattade hon till och nöp honom i näsan! Nästan så hon kände på sig att "nu är mamma och pappa hemma igen" för sen var hon tokpigg... satt mellan oss i sängen och surrade på för fulla muggar och pillade på oss! *myyysigt*


Resan har iaf varit hur bra som helst... länge sen man skrattade så mycket! Johanna och Marcus... ni är toppen! :P

Orkar inte gå in så mycke mer på vad vi gjorde men lägger in 2 bilder... En på Johanna, Marcus och Henke i väntan på att få gå ombord och den andra föreställer en drink man kunde köpa på taxfreen... Tropic Erotic Cock O'lada... Henke antog sig uppdraget att demonstrera vad "drinkbehållaren" föreställde... Undra vilka som kommer på sånt... den roade iaf oss en hel del! *skratt*


  


  


Vilda och jag har bara tagit det lugnt idag... har myst här hemma och tränat att stå... Det är knappt man får henne att sitta ner nu för tiden... Skulle hon kunna stå och sova så lovar jag att hon skulle göra det! :P

Halv 4 var det dax för babysim... lika skoj som vanligt... Sen for vi och handlade lite till middan... Hem och lekte lite innan Henke kom hem och sen la han henne medans ja lagade midda... Hon somnade på 2 röda och sover fortfarande... fisunge! :P 


Ska se om det är nå vettigt på tv annars funderar jag på att krypa ner i ett bad! :)


Hoppas det inte blir snöstorm imöra så man kan hitta på nått...


Ha en fortsatt trevlig kväll!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annsofie - 2 april 2012 19:08

... tänk så det blev... Dåligt samvete över att jag inte tränat nått i helgen... om man bortser från allt dansandes och hoppandes till CopyCats på Aveny... så idag blev det en sväng till Friskis... å gick inte bara på ett pass utan TVÅ!!! *stolt* ...

Av Annsofie - 30 mars 2012 22:04

Ja dagens arbetsdag blev bara tok... inte ett rätt nånstans... vet inte om man ska skratta eller gråta! Som tur är så har man världens bästa arbetskamrater... då orkar man med det mesta! :P Ingen träning igår... ingen idag... och ingen i helgen då ...

Av Annsofie - 28 mars 2012 20:26

... dagen började bara skit... men tog mig igenom den och efter 1 timme med Patrik var man på topp igen! :) Tänk att det ska behövas rock på hög volym och en killen som skriker åt en för att man ska bli människa igen! :P For hem... parkerade bilen ...

Av Annsofie - 26 mars 2012 21:14


Vart fick jag all energi ifrån? :P   La mig sent igår och Vilda har hostat hela natten och väckt mig men var piggelin imorse ändå... Vaknade av att gummsan sa "mammaaa... det är morgon nuuu" och sen kurade hon upp sig brevid mig... hon kan man mo...

Av Annsofie - 25 mars 2012 22:16

... imponerad av mig själv att jag har hållit igång bloggen i hela... hmm... 3 dagar... gått över förväntan med andra ord :P   Vaknade utvilad och någorlunda glad imorse... solen sken och till viss del kändes allt bra... men så for man till jobbe...

Ovido - Quiz & Flashcards