Direktlänk till inlägg 29 januari 2010

Äntligen!!!

Av Annsofie - 29 januari 2010 23:06

Guuud va skönt det var imorse när man klev upp och såg att det inte snöade! :) *weehaa*

Drog på mig täckbyxor och begav mig ut för att skotta fram bilen... lika bra att passa på när Henke börjar sent så han kan ta Vilda under tiden! Lyckades efter många om och men iaf hitta bilen och "gräva" fram den! :P

Vid 10 tiden kom mamma och mormor hit och hämtade upp mig och Vilda och så for vi ut till Birsta en sväng... Hittade lite billiga kläder till Vilda... Bla en suuuperfin svart sidenklänning som Vilda förhoppningsvis kan ha nästa nyår... mjo ni här är man ute i tid... Men kunde inte låta bli när ord pris var typ 300 och nu var den nedsatt 70% så ja fick den för 90:- Det kallar jag fynd!

Tycker jag gjort riktigt bra fynd på rean i år... men så klart är inget till mig själv utan allt är till Vilda... Lägger in en bild på Duffeln jag köpte på Cucus tidigare i veckan som endast gick på 70:-... ½ reapriset... tur att man har lyckats hålla sig från att köpa den alla dom andra 10tal gångerna man varit och pillat på den... då till ord pris! Ibland lönar det sig att vänta! :)


  


Efter Birsta följde vi med hem till gammelmomma och busade lite... Jag passade även på att få vila lite! :P

Sen begav vi oss hemöver för att invänta pappsen...

Medans vi väntade hann vi med gröt och bad... mysigt tyckte Vilda som plaskade som aldrig förr... tror till slut det var mer vatten på mig och golvet i badrummet än vad som var kvar i baljan! :P


Nä nu ska jag plocka undan lite innan det är dags att sova för imöra får vi främmande av Johanna, Thea och Maxen!


Avslutar med lite pics...


Mammsens lilla badtös :)

  


VildaVirvelvind som är öööverallt å pillar! Tihi... lillrumpan mammas! :) 

  


Nattinatti på er...

 
 
Malin

Malin

29 januari 2010 23:51

Har sagt det och säger det igen, Helvete vilken fin unge! :D

http://malinos.blogg.se

 
Madeleine

Madeleine

6 februari 2010 21:32

Vilken liten söting ;-)

http://www.muppsan.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annsofie - 2 april 2012 19:08

... tänk så det blev... Dåligt samvete över att jag inte tränat nått i helgen... om man bortser från allt dansandes och hoppandes till CopyCats på Aveny... så idag blev det en sväng till Friskis... å gick inte bara på ett pass utan TVÅ!!! *stolt* ...

Av Annsofie - 30 mars 2012 22:04

Ja dagens arbetsdag blev bara tok... inte ett rätt nånstans... vet inte om man ska skratta eller gråta! Som tur är så har man världens bästa arbetskamrater... då orkar man med det mesta! :P Ingen träning igår... ingen idag... och ingen i helgen då ...

Av Annsofie - 28 mars 2012 20:26

... dagen började bara skit... men tog mig igenom den och efter 1 timme med Patrik var man på topp igen! :) Tänk att det ska behövas rock på hög volym och en killen som skriker åt en för att man ska bli människa igen! :P For hem... parkerade bilen ...

Av Annsofie - 26 mars 2012 21:14


Vart fick jag all energi ifrån? :P   La mig sent igår och Vilda har hostat hela natten och väckt mig men var piggelin imorse ändå... Vaknade av att gummsan sa "mammaaa... det är morgon nuuu" och sen kurade hon upp sig brevid mig... hon kan man mo...

Av Annsofie - 25 mars 2012 22:16

... imponerad av mig själv att jag har hållit igång bloggen i hela... hmm... 3 dagar... gått över förväntan med andra ord :P   Vaknade utvilad och någorlunda glad imorse... solen sken och till viss del kändes allt bra... men så for man till jobbe...

Ovido - Quiz & Flashcards