Alla inlägg under juli 2009

Av Annsofie - 1 juli 2009 20:49

... ibland hänger man inte riktigt med i svängarna... Plötsligt stod Henke klar i hallen och meddelade att han skulle dra inöver stan! *skratt* Han är för rolig han... Hoppas bara han tar det lungt så att jag inte måste skämmas över honom på fotograferingen imöra! :)

Av Annsofie - 1 juli 2009 19:35

Idag har jag varit iväg till frissan... med andra ord så har jag varit ifrån lillsessan... i hela 2 timmar... *iik* Tänk va man kan sakna någon på så kort tid! :)

Blev nöjd med håret... lite mörkare... å så blev det lugg trots allt! :P Lägger inte upp nån bild... verkar tyvärr inte som om jag lyckas fastna på kort nu för tiden! *fniss*

Sitter här hemma och väntar på att pappa ev ska ringa och vilja ha skjuts hem... han är uppe på akuten pga magvärk... Han for in imorse vid 10 tiden och när jag pratade med mamma för nån timme sen hade dom fortfarande inte undersökt honom... typiskt sjukvården...

Henke skulle egentligen ha åkt in på gatufesten en sväng ikväll men nyss hittade jag honom halvnaken i sovrummet... läsande en bok... så jag tror han blir hemma... men man vet juh aldrig...


Imorgon ska vi iaf upp på sjukan och knäppa kort till tidningen... Gruvar mig... Man känner sig juh bara stor, tjock och ploffsig nu för tiden! :( Men men...


Nä nu ska jag hämta lite pärondryck och ladda för "The Bachelorette"... eller hur det nu stavas...

Ovido - Quiz & Flashcards