Alla inlägg den 5 maj 2009

Av Annsofie - 5 maj 2009 16:40

Klev upp kl 7 imorse efter ytterligare en natt fylld av lite sömn och många toalettbesök! *suck* Mamma kom förbi 7:30 och så for vi upp till Sjukhuset för att ta blodprov... gick fort... dock inte smärtfritt! Jag som precis vant mig att dom sticker mig i fingret på MVC och så kommer dom med den där stooora nålen och kör upp i armväcket! *usch*

For förbi mormor och fick i oss lite frukost och sen for vi bort till Hemköp och handlade lite billiga sager dom hade annons på! :P

Mormor var bara sååå söt... tänk att hon som är på över 80 år faktiskt har köpt sina första jeans! Hon har aldrig i hela sitt liv ägt ett par men nu har hon gått och köpt ett par supersnygga! *haha*


Kom sen hem till en sjuk sambo... fick i honom lite fika och sen gick han och la sig i badet medans jag gick och skulle vila mig lite... Vaknade nu och insåg att klockan hunnit bli så mycket som 16... så det blev några timmars sömn ändå! Skönt att va ledig så att man kan ta igen det man missar på nätterna! :)

Medans jag låg i sängen och vaknade till fick jag ett otroligt sug på stuvade makaroner och korv och tänkte att det bara måste jag äta till midda idag... men så kom ja ju på att vi ska ut och äta några stycken från jobbet! Så jag får drömma lite till om mina makaroner och så får jag käka det imöra ist! :)


Nä nu ska jag se om Henke vill vakna till och så ska jag försöka få i mig en macka annars kommer jag hungra ihjäl fram till kl 20!


Hadé...


Ps. Avråder alla att se "Låt den rätte komma in"... Ytterligare en film där man inte kan lite på kritikerna! Sååå dålig! :(

Ovido - Quiz & Flashcards