Alla inlägg den 6 maj 2009

Av Annsofie - 6 maj 2009 17:32

Gud så gott det var med stuvade mackisar och korv idag! Som jag längtat!!! :)

Henke har precis åkt iväg på garagemöte och kommer väl hem vid 22-23 tiden ikväll så jag ska väl pyssla på lite här hemma... Tvätta upp lite barnkläder som Henke och jag haft när vi var små... sätta in en massa papper i pärmar och kanske renbädda... Sen tänkte jag mysa ner mig i soffan med ett stoort glas lättdryck! :P


Får se om jag kikar in och skriver nått mer sen annars får ni ha en fortsatt trevlig kväll!

Av Annsofie - 6 maj 2009 13:06

Hehe... Henke blev hemma igår och idag pga förkylning och feber... Visst är det synd om honom men kan inte hjälpa att jag tycker det har varit lite skönt också... att få ha lite sällskap här hemma! :P

Han planerar att åka till jobbet imorgon igen *suck* Men jag får väl vara glad över att få ha haft honom hemma i 2 dagar iaf! :)


Vet inte vad som händer idag... Lär nog bara vara här hemma och pyssla lite... har lite småprojekt som inte är färdiga än!


Nä nu ska jag ta och se på lite tv... hadé...

Ovido - Quiz & Flashcards