Alla inlägg den 11 maj 2009

Av Annsofie - 11 maj 2009 11:56

Sitter och tittar på Extreme Homemakover och i vanliga fall brukar jag försöka undvika detta program... så jädrans mycke tårar och sånt... Men idag kunde jag inte låta bli...

Idag hjälper dom en familj vars pappa var med i en bilolycka och höll på att dö samma dag som 3:e barn... hans dotter föddes... Eftersom han blev rullstolsbunden har han inte kunnat bo hemma med sin famlij på 2 år pga huset dom hade var för trångt så nu ska teamet hjälpa honom att flytta hem igen!

Å mina tårar dom sprutade... Fick panik... tänk om det skulle hända Henke nått nu när våran lilla älskling kommit... :( Var tvungen att ringa honom och be honom köra försiktigt när han ska hem ifrån Indal där han är och fixar med bubblan! :)


Sov faktiskt riktigt bra inatt...*kors i taket* Henke och jag bytte plats i sängen och tänk va en sån sak kan göra skillnad... Men man får väl inte göra sig alltför bekväm för när "liten" kommit så måste vi ev byta tillbaka igen så jag får ligga på samma sida som spjälsängen! :)


Idag fyller förrästen svärfar år så vi ska dit och äta smörgåstårta ikväll! *mmm* Längtar... :)

Men innan dess ska vi förbi Birsta en sväng och se om vi hittar en skön och inte allt för dyr solstol åt mig som jag kan ha på balkongen i sommar... Dom vi har är ju alldeles för låga i ryggen!


Nä nu ska jag ta mig en macka och ett glas saft! :)


3vlig dag på er...

Ovido - Quiz & Flashcards