Alla inlägg den 18 maj 2009

Av Annsofie - 18 maj 2009 20:28

Idag var vi och storhandlade på CityGross... hade tänkt göra lite storkok imöra när Henke jobbar långdag så att vi har lite färdiga matlådor när "liten" kommit! :)

Henkes kompis Peter följde också med...

Efter att vi handlat ville pojkarna ut till Birsta... dom ville kika lite på Mekonomen och OnOff så vi tog oss en sväng ut dit och sen for vi hem och stuvade in all mat i kylen.

Dagens midda bestod av grillning hos Peter... *sååå gott* Å skönt att få slippa laga mat för en gångs skull! Jag gjorde däremot en supergod sallad som jag tog med... gurka, tomat, vattenmelon, ananas och basilika! :P *fräscht och gott*

Å nu sitter vi här hemma och funderar på om vi ska se lite film... lånade juh en hel hög av brorsan igår! :)


Slänger in en bild på klockan som jag fick av Henke häromdagen å som jag är sååå kär i! :P

-

Av Annsofie - 18 maj 2009 00:12

Sitter just nu och ser på "Walk Hard"... och för er som inte har sett den så är det en parodi på "Walk the line"... faktiskt riktigt underhållande! :P

Idag började vi denna finfina dag med att åka på GåBingo i Timrå med Susanne, Pelle och Stina... Jag vann 50 spänn och godis! :P

Sen for vi hem och så tänkte jag lägga mig och vila lite eftersom Henke skulle åka till Indal en sväng men så kom mamma och pappa förbi och hämtade upp mig och så följde jag med dom ut till Birsta... Småshoppade lite och så var vi in en sväng på IKEA och käkade och hälsade på alla goa arbetskamrater... som jag saknar sååå mycket! :) 

Sen for vi hem och bytte om och så brassade vi upp till brorsan på kalajs... han fyller ju år på onsda! :)

Blev kvar där till kl 21 sen for vi hem och såg på lite tv innan vi bestämmde oss för att se på lite film och det är där vi är nu... Börjar dock känna mig lite halvtrött efter allt rännandes idag så det ska bli sååå skönt att få krypa ner under täcket snart!

Imöra har jag ingen aning om vad som händer... återstår att se...


Nattis...

Ovido - Quiz & Flashcards