Direktlänk till inlägg 18 maj 2009

"Walk Hard"

Av Annsofie - 18 maj 2009 00:12

Sitter just nu och ser på "Walk Hard"... och för er som inte har sett den så är det en parodi på "Walk the line"... faktiskt riktigt underhållande! :P

Idag började vi denna finfina dag med att åka på GåBingo i Timrå med Susanne, Pelle och Stina... Jag vann 50 spänn och godis! :P

Sen for vi hem och så tänkte jag lägga mig och vila lite eftersom Henke skulle åka till Indal en sväng men så kom mamma och pappa förbi och hämtade upp mig och så följde jag med dom ut till Birsta... Småshoppade lite och så var vi in en sväng på IKEA och käkade och hälsade på alla goa arbetskamrater... som jag saknar sååå mycket! :) 

Sen for vi hem och bytte om och så brassade vi upp till brorsan på kalajs... han fyller ju år på onsda! :)

Blev kvar där till kl 21 sen for vi hem och såg på lite tv innan vi bestämmde oss för att se på lite film och det är där vi är nu... Börjar dock känna mig lite halvtrött efter allt rännandes idag så det ska bli sååå skönt att få krypa ner under täcket snart!

Imöra har jag ingen aning om vad som händer... återstår att se...


Nattis...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annsofie - 2 april 2012 19:08

... tänk så det blev... Dåligt samvete över att jag inte tränat nått i helgen... om man bortser från allt dansandes och hoppandes till CopyCats på Aveny... så idag blev det en sväng till Friskis... å gick inte bara på ett pass utan TVÅ!!! *stolt* ...

Av Annsofie - 30 mars 2012 22:04

Ja dagens arbetsdag blev bara tok... inte ett rätt nånstans... vet inte om man ska skratta eller gråta! Som tur är så har man världens bästa arbetskamrater... då orkar man med det mesta! :P Ingen träning igår... ingen idag... och ingen i helgen då ...

Av Annsofie - 28 mars 2012 20:26

... dagen började bara skit... men tog mig igenom den och efter 1 timme med Patrik var man på topp igen! :) Tänk att det ska behövas rock på hög volym och en killen som skriker åt en för att man ska bli människa igen! :P For hem... parkerade bilen ...

Av Annsofie - 26 mars 2012 21:14


Vart fick jag all energi ifrån? :P   La mig sent igår och Vilda har hostat hela natten och väckt mig men var piggelin imorse ändå... Vaknade av att gummsan sa "mammaaa... det är morgon nuuu" och sen kurade hon upp sig brevid mig... hon kan man mo...

Av Annsofie - 25 mars 2012 22:16

... imponerad av mig själv att jag har hållit igång bloggen i hela... hmm... 3 dagar... gått över förväntan med andra ord :P   Vaknade utvilad och någorlunda glad imorse... solen sken och till viss del kändes allt bra... men så for man till jobbe...

Ovido - Quiz & Flashcards