Alla inlägg den 19 maj 2009

Av Annsofie - 19 maj 2009 23:28

Blev ingen bäbis idag heller... trots att jag har härjat på här hemma! :(

Av Annsofie - 19 maj 2009 14:19

Det tycker minsann jag att jag är värd efter min rivstart denna morgon! :)

Har hittills gjort en stoor laddning köttbullar och en gigantiskt lasagne och snart ska jag ta och göra en paj med kassler, purjo och broccoli. Som sagt... bra att ha lite mat i frysen... man vet ju inte när "liten" bestämmer sig för att kika ut!

Imorgon tänkte jag göra Tacopaj och pizzabullar! :) Hoppas även på en fika med MariaJ!

Efter matlagningen idag hade jag tänkt tvätta dom sista barnkläderna... har en påse med en massa stickat som måste bli rent och fräscht... var juh några år sen dom användes sist! :) Sen är det dags att ta itu med dagens midda... men tror det blir nå enkelt... typ blodpudding eller nått! :)


Men efter en sån här dag hoppas jag verkligen att "liten" inser att det är dags att kika ut... bara 8 dagar kvar nu juh! :P


Nä nu måste jag blanda mig lite lättdryck... cya...

Ovido - Quiz & Flashcards