Alla inlägg den 14 maj 2009

Av Annsofie - 14 maj 2009 23:18

... sen är älsklingen ledig i 3 dagar igen! :) *lööövly*

Iof så skulle han upp till garaget och städa lite eftersom dom har städhelg denna helg men så himla många timmar lär han nog inte bli borta!


Var lat på middasfronten idag så det blev en sväng bort till mAx... *yummie* Sen har vi bara suttit här hemma och myst framför tv:n.

Ska väl strax ta och lägga oss men först ska jag dricka en kopp te... blev så supersugen! :P


Nattinatti på er...

Av Annsofie - 14 maj 2009 12:25

Sov såå dåligt inatt! Å arg på Henke har jag varit! Kom ihåg att jag bad honom kliva upp och mata katterna som höll på att leva rövare men jag fick ingen respons... Så jag puttade på honom ett tag och sen drämde jag till honom 2 gånger med kudden innan jag flög upp ur sängen och muttrade högt att det var väl själva faaan att han inte kan vakna när jag säger till! *grrr*

Pratade med Henke imorse och han hade inte märkt att jag försökt väcka honom... *skratt* Snacka om att sova djupt!

Sen gav han mig en pik att det skulle bli skönt att åka och jobba eftersom han tydligen bara blir misshandlad här hemma! :P

*don´t mess whit a pregnant woman*


Så nu ska jag ta och slänga omkull mig i sängen en sväng och vila lite...

Ovido - Quiz & Flashcards