Alla inlägg den 16 maj 2009

Av Annsofie - 16 maj 2009 23:39

Ja idag har vi haft oss en riktig mysdag jag och min lilla daarling! :)

Började dagen lite halvsegt... Henke var juh upp till garaget och klippte lite gräs.

När han kom hem gjorde vi oss iordning och for in till stan... Käkade lunch på charm och sen gick sprang jag in och köpte 2 tunikor och ett par vita leggings på GT... Har redan 2 likadana tunikor här hemma i brunt och svart och jag gillar dom så mycket så jag var tvungen att köpa en ljusblå och en ljusrosa också! :P

Sen sprang vi in en sväng på Ur&Penn och vad hittade jag inte där om inte en ny klockan som älsklingen köpte åt mig... rosa och suuuperfin!

(ska försöka lägga in bilder på inköpen nån dag framöver)


När vi kom hem satte jag mig på ballisen med Charlie ett tag och sen blev det grillning... Guuud så gottigt det var! :P

Har sett lite på EurovisionSongContest och jag måste tyvärr erkänna att jag inte riktigt förstår hur alla dessa länder kan ge Norge så mycket poäng... Tyckte inte direkt låten var nån hitt... eller?


Nä ska väl ta och koka mig en kopp te så att jag piggnar till lite för om nån timme är det "Freda den 13:e" x2


Imöra blire förrästen ev GåBingo i Timrå... sista inför sommaren... hoppas Pelle, Susanne, Stina & Abbe vill hänga på! :)


Nattis på er...

Av Annsofie - 16 maj 2009 23:39

Ja idag har vi haft oss en riktig mysdag jag och min lilla daarling! :)

Började dagen lite halvsegt... Henke var juh upp till garaget och klippte lite gräs.

När han kom hem gjorde vi oss iordning och for in till stan... Käkade lunch på charm och sen gick sprang jag in och köpte 2 tunikor och ett par vita leggings på GT... Har redan 2 likadana tunikor här hemma i brunt och svart och jag gillar dom så mycket så jag var tvungen att köpa en ljusblå och en ljusrosa också! :P

Sen sprang vi in en sväng på Ur&Penn och vad hittade jag inte där om inte en ny klockan som älsklingen köpte åt mig... rosa och suuuperfin!

(ska försöka lägga in bilder på inköpen nån dag framöver)


När vi kom hem satte jag mig på ballisen med Charlie ett tag och sen blev det grillning... Guuud så gottigt det var! :P

Har sett lite på EurovisionSongContest och jag måste tyvärr erkänna att jag inte riktigt förstår hur alla dessa länder kan ge Norge så mycket poäng... Tyckte inte direkt låten var nån hitt... eller?


Nä ska väl ta och koka mig en kopp te så att jag piggnar till lite för om nån timme är det "Freda den 13:e" x2


Imöra blire förrästen ev GåBingo i Timrå... sista inför sommaren... hoppas Pelle, Susanne, Stina & Abbe vill hänga på! :)

Nattis på er...

Av Annsofie - 16 maj 2009 12:27

... attans grannar!

Tror ja håller på å blir gaaalen på dom som bor ovanpå oss... Dom första månaderna då vi bodde här så renoverade dom sin lägenhet... sen så låter dom som en hel elefantjord när dom springer i trapphuset på mornarna... På veckorna vid 7 tiden och på helgerna vid 9 tiden... Å det är inte direkt så att dom springer ner för trappen och sen är borta några timmar... nej då... det blir nog några vändor upp och ner innan det blir tyst... så nån timmes klampandes blir det nog... Sen har dom en liten son som bara ääälskar att springa längst ner i trapphuset, eller så stannar han till precis utanför våran dörr, och sen står han där och ropar till sina föräldrar som är kvar i lägenheten... längst upp!

Vet inte riktigt hur man ska bete sig... känns så fjumpigt att påpeka att "kan eran son och ni försöka dämpa er lite ute i trapphuset"... Men vad ska man göra?

Sen hon som har flyttat in i lägenheten breve oss har nu, våran & sommaren till ära plockat fram klackeskorna... å dom är inte nådiga dom!

Förstår inte riktigt hur folk tänker... själv så verkligen hatar jag att störa folk man bor nära... Tänker mig alltid lite extra för innan jag spelar hög musik eller har hög volym på tv:n... "vad är klockan?"

Men man kanske ska börja vara lite mer egoistisk... bara tänka på sig själv och strunta i vad alla andra tycker... å sen se om dom kommer och säger till... för då ska dom allt få höra... *moahaha*

Å sen kommer ju "liten" snart och håller låda på nätterna! *skratt*

Hmm... nä vad säger nu..."Grannfejden" nästa eller? :P


Nu ska jag ta och hoppa in i duschen och sen när Henke kommer så blir det nog en tripp inöver stan... Var typ 1000 år sen man var in dit för vi brukar ju alltid hamna ute i Birsta av nån anledning! Iof så skulle vi behöva åka dit också... vill ju köpa mig en solstol på Jysk! :P


Nä ha en bra dag på er... cya...

Ovido - Quiz & Flashcards