Alla inlägg den 10 maj 2009

Av Annsofie - 10 maj 2009 23:55

... tusen tack mamma och pappa för en toppenkväll! God mat och många glada skratt! :)

Ni är bäst!!!


Gonatt allihopa... imöra blire lite småshopping tror ja eftersom vi båda är lediga! :)

Av Annsofie - 10 maj 2009 16:08

Precis suttit och pratat med Försäkringskassan... var i akut behov av hjälp med att begära föräldrapenning. Var ju inte så lätt som jag hade trott eftersom jag även får havandeskapspenning.

Men vi lyckades räta ut iaf några frågetecken och huvudsaken var att jag fick inskickat för dom 2 första veckorna nu i Maj för sen har jag en veckans semester där jag får betalt av jobbet och sen börjar den "riktiga" föräldraledigheten! :)


Väntar på att Henke ska komma hem för då ska vi ut till mamma och pappa och käka och se på säsongsavslutningen av Wipeout! :)

Ska även ta hjälp av mamma att fixa till dom nya gardinerna till köket samt låna hennes strykjärn! :P


Nä nu ska jag ta och slå Henke en pling... så skoj att störa honom lite... Den classiska kommentaren man får nu för tiden är:

-Är du redo att åka in eller?

*skratt*

Gosesnosen min!


Ha en fortsatt trevlig sönda... byebye...

Ovido - Quiz & Flashcards