Alla inlägg den 21 maj 2009

Av Annsofie - 21 maj 2009 18:23

Blev sååå glad när älsklingen kom hem ifrån jobbet idag! *weehaa* Tänk va nått så lite kan göra en så lycklig!

Men som sagt... ibland är underbart alldeles för kort... efter 30 minuter for han iväg igen! :(

Han ville upp till Indal en sväng och grejsa lite med Bubblan och det kan jag juh inte neka honom... Vet ju att han tycker det är kul och så kommer han få mycke mindre tid för det sen när "liten" har kommit så... nu sitter man här solo igen! :(


Ska väl sätta mig en sväng på ballisen och njuta lite av kvällssolen... ceya...

Av Annsofie - 21 maj 2009 13:10

Gick in på "min" sida på försäkringskassans hemsida... där man kan se sina ärenden och utbetalningar mm... och vad är det jag ser... Äntligen får jag pengarna för min sjukskrivning... för mars månad! :) *nöjdnöjdnöjd*

Nått som jag vart mindre nöjd över idag var att vi igår innan vi gick och la oss hade ställt ut en påse sopor på balkongen som Henke skulle ta med sig imorse när han for till jobbet (han glömde den dock) och till min "förtjusning" så märkte jag att måsarna har haft storkalas på vår balkong undet natten... påsen var sönderriven och det var matrester fasiken överallt... så det blev balkongstädning! *suck*


Henke jobbar bara till 17:15 idag... *lövly* Så undra vad vi ska hitta på ikväll tro... Kanske en lite promenix om det inte vädret blir sämre... och om inte Henke har planerat att åka till Indal eller nått! :) Men fram tills dess har jag en del att pyssla med... renbädda sängen... tvätta några maskiner... damsuga... mm mm mm... så sysslolös är jag minsann inte! :)


Hejsvejs på er...


Ovido - Quiz & Flashcards