Alla inlägg den 25 maj 2009

Av Annsofie - 25 maj 2009 21:43

Ingen bäbis idag heller... så alla vet...

Är verkligen superglad över att så många bryr sig om mig och bäbisen... hur vi mår och om det är på g osv... Men, å nu hoppas jag inte att det är nån som tar illa upp, jag hoppas ni förstår att jag faktiskt har saker för mig och kanske inte har tid att blogga hela tiden... som idag då Henke har varit ledig för då har vi passat på att åka runt och grejsat lite och har faktiskt inte varit hemma på hela dagen!

Har kanske varit dumt av mig att blogga så mycket den senaste tiden... så ni har blivit vana! :P

Tror jag ska lugna ner mig på bloggfronten tills det att "liten" har kommit... och jag LOVAR er att berätta när hon/han har kommit... på heders! :P

Så om det är någon hädanefter som sms:ar eller bloggfrågar om bäsen har kommit så kan jag tyvärr inte garantera att ni kommer få nått svar... känner att jag varken har tid eller ork just nu... för som sagt... ni kommer få veta tids nog! :P


Besöket på sjukhuset gick iaf bra även idag... fick dock åter igen vänta runt 4 timmar bara för att få veta att allt ser bra ut pga läkaren var tvungen att sticka iväg på operation...*suck*


Nu ska jag krypa ner i ett bad... cya...

Ovido - Quiz & Flashcards