Direktlänk till inlägg 9 maj 2009

Usch...

Av Annsofie - 9 maj 2009 17:08

... kommer på mig själv att vara så himla otacksam ibland... får så dåligt samvete! :(

Känner att jag kan bli sur för minsta lilla och sen är den jag blir sur och snäsig åt bara för underbara tillbaka... å sen inser jag hur dum jag varit och så mår jag dåligt! :(

Tänk att man är så dålig på att inte tänka efter en extra gång innan man öppnar munnen... För tänk om det skulle hända denna person något... och man inte skulle ha möjlighet att ta tillbaka det man sagt... Hur skulle man då kunna stå ut med sig själv?

Varför är vi så dåliga på att säga förlåt?

Varför är vi så dåliga på att säga hur tacksamma vi är?

Varför är vi så dåliga på att säga att vi älskar någon?

En dag kan det vara för sent...


Mamma jag älskar dig över allt annat på denna jord... Vet att jag är dålig på att säga det men jag skulle inte klara av ett liv utan dig...

 
 
Ingen bild

Tessan

10 maj 2009 08:12

Visst är det så jag håller med det helt... Det är ju bara för dumt att man kan även låta dum och grinig fast man inte är det och det kan göra den andra personen ledsen och då blir fel cirkel... men man ska nog vara tacksam mot dem som är snäll, varför lägga ner energi på dem som inte gör saker?!
Men jag säger så här, jag är så tacksam att jag träffat dig, att jag fått tillbringa sååå många roliga/glada/ledsena/arg dagar med dig! Jag älskar dig!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annsofie - 2 april 2012 19:08

... tänk så det blev... Dåligt samvete över att jag inte tränat nått i helgen... om man bortser från allt dansandes och hoppandes till CopyCats på Aveny... så idag blev det en sväng till Friskis... å gick inte bara på ett pass utan TVÅ!!! *stolt* ...

Av Annsofie - 30 mars 2012 22:04

Ja dagens arbetsdag blev bara tok... inte ett rätt nånstans... vet inte om man ska skratta eller gråta! Som tur är så har man världens bästa arbetskamrater... då orkar man med det mesta! :P Ingen träning igår... ingen idag... och ingen i helgen då ...

Av Annsofie - 28 mars 2012 20:26

... dagen började bara skit... men tog mig igenom den och efter 1 timme med Patrik var man på topp igen! :) Tänk att det ska behövas rock på hög volym och en killen som skriker åt en för att man ska bli människa igen! :P For hem... parkerade bilen ...

Av Annsofie - 26 mars 2012 21:14


Vart fick jag all energi ifrån? :P   La mig sent igår och Vilda har hostat hela natten och väckt mig men var piggelin imorse ändå... Vaknade av att gummsan sa "mammaaa... det är morgon nuuu" och sen kurade hon upp sig brevid mig... hon kan man mo...

Av Annsofie - 25 mars 2012 22:16

... imponerad av mig själv att jag har hållit igång bloggen i hela... hmm... 3 dagar... gått över förväntan med andra ord :P   Vaknade utvilad och någorlunda glad imorse... solen sken och till viss del kändes allt bra... men så for man till jobbe...

Ovido - Quiz & Flashcards