Direktlänk till inlägg 20 maj 2009

Äntligen!!!

Av Annsofie - 20 maj 2009 21:34

Äntligen tog jag mig i kragen och träffade lite vänner idag! :)

Började dagen med en mysig lunch med en kompis från jobbet... kinabuffé... *gottigt* Trevligt att få surra av sig lite... även om mycke handlade om jobbet... Men man måste juh hålla sig uppdaterad vad som händer och sker där ute i "kuben"! :P

Vid 14 tiden skulle Maria bege sig hem en sväng för att hämta lite grejjer eftersom hon skulle börja jobba 15:30 så då gick jag bort och hälsade på Therese en sväng... *skratt* Tror hon blev lite paff när jag dök upp men ville juh överraska henne eftersom jag fick ett sånt supergulligt kort av henne med posten idag! :) Å det var så härligt att få surra lite med henne och nu när jag blir mammaledig kommer vi garanterat försöka ses lite oftare! Då man har tid och ork och inte längre behöver släpa omkring på "sälkroppen" längre! *skratt*


Nä nu ska jag hämta täcket och mysa ner mig i soffan med Henke och se på "the number 23"... Har hällt upp en liten skål med vinägerchips och ett stooort glas fruktsoda! :P *yummie*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annsofie - 2 april 2012 19:08

... tänk så det blev... Dåligt samvete över att jag inte tränat nått i helgen... om man bortser från allt dansandes och hoppandes till CopyCats på Aveny... så idag blev det en sväng till Friskis... å gick inte bara på ett pass utan TVÅ!!! *stolt* ...

Av Annsofie - 30 mars 2012 22:04

Ja dagens arbetsdag blev bara tok... inte ett rätt nånstans... vet inte om man ska skratta eller gråta! Som tur är så har man världens bästa arbetskamrater... då orkar man med det mesta! :P Ingen träning igår... ingen idag... och ingen i helgen då ...

Av Annsofie - 28 mars 2012 20:26

... dagen började bara skit... men tog mig igenom den och efter 1 timme med Patrik var man på topp igen! :) Tänk att det ska behövas rock på hög volym och en killen som skriker åt en för att man ska bli människa igen! :P For hem... parkerade bilen ...

Av Annsofie - 26 mars 2012 21:14


Vart fick jag all energi ifrån? :P   La mig sent igår och Vilda har hostat hela natten och väckt mig men var piggelin imorse ändå... Vaknade av att gummsan sa "mammaaa... det är morgon nuuu" och sen kurade hon upp sig brevid mig... hon kan man mo...

Av Annsofie - 25 mars 2012 22:16

... imponerad av mig själv att jag har hållit igång bloggen i hela... hmm... 3 dagar... gått över förväntan med andra ord :P   Vaknade utvilad och någorlunda glad imorse... solen sken och till viss del kändes allt bra... men så for man till jobbe...

Ovido - Quiz & Flashcards