Direktlänk till inlägg 22 maj 2009

Fraitaaag!

Av Annsofie - 22 maj 2009 16:54

Jeppjepp idag så äre minsann freda... och även fast jag är ledig idag... som alla andra dagar och Henke jobbar till 19:15 och jobbar helgen så blir det ändå nått speciellt med denna dag... bara för att den heter just fredag!

Nu när jag är ledig och Henke alltid är ledig måndagar så borde man jubla på en sönda men det blir liksom inte samma sak...*skratt* Är det inte lite väl konstigt hur man är "inställd"/"upplärd"?


Sov superbra inatt... första gången på länge! :) Vi renbäddade precis innan vi gick och la oss så sängkläderna lucktade ljuvligt och sen hade jag ställt en golvfläkt ute i hallen så det svepte in svala vindar in i sovrummet! Var iof upp på mina vanliga kissrundor hela natten men somnade utan problem så fort jag kom tillbaka till sängen igen! :) Å när jag vaknade strax efter 10 imorse hade tom mina älskade fotleder återvänt... Sååå skönt att slippa känna sig som en elefantfot för en dag! :P

Efter att jag klivit upp käkade jag lite frukost och såg VBÅ och sen tänkte jag lägga mig och mysa i sängen en stund till men då ringde mamma och frågade om jag inte ville komma bort till mormor och fika... så då var det bara att slänga på sig lite kläder och trippa bort!

Efter nån bulla och lite kortspelandes skjutsade mamma hem mig och sen tog jag mig ca 1½ timmes powernap... å sen ringde lööven och väckte mig! :P Han hade haft supermycket att göra på jobbet idag och längtade hem till mig och "liten"... men han har ytterligast 2 timmar kvar innan han får bege sig hemöver så jag hoppas han står ut! :P

Tror det blir kött och hasselbackspotatis till midda ikväll! *mmm*


Nä nu ska jag se på lite tv...


 
 
Malin

Malin

22 maj 2009 21:50

Du vet att jag kollar din blogg varje dag! men nu förtiden är det mer spännande eftersom jag tänker om du inte skriver något på en hel dag... är bebis på väg! :D Så skriv varje dag så jag har lite koll. Jag vänta ivrigt på att lille ska titta fram ska du veta :D När som helst ju :O Sköt om er! KRAM!

http://malinos.blogg.se

 
Ingen bild

Tessan

23 maj 2009 09:05

Om du fått sovit jätte skönt så kan det vara ett tecken att det nått är på G =) Hoppas!! Puss och kram

 
Ingen bild

Anna

23 maj 2009 11:03

Och det är inte Malin ensam om! =) Hoppas att din lilla flicka (som jag är helt övertygad om att det är) kommer snart och att det går bra!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annsofie - 2 april 2012 19:08

... tänk så det blev... Dåligt samvete över att jag inte tränat nått i helgen... om man bortser från allt dansandes och hoppandes till CopyCats på Aveny... så idag blev det en sväng till Friskis... å gick inte bara på ett pass utan TVÅ!!! *stolt* ...

Av Annsofie - 30 mars 2012 22:04

Ja dagens arbetsdag blev bara tok... inte ett rätt nånstans... vet inte om man ska skratta eller gråta! Som tur är så har man världens bästa arbetskamrater... då orkar man med det mesta! :P Ingen träning igår... ingen idag... och ingen i helgen då ...

Av Annsofie - 28 mars 2012 20:26

... dagen började bara skit... men tog mig igenom den och efter 1 timme med Patrik var man på topp igen! :) Tänk att det ska behövas rock på hög volym och en killen som skriker åt en för att man ska bli människa igen! :P For hem... parkerade bilen ...

Av Annsofie - 26 mars 2012 21:14


Vart fick jag all energi ifrån? :P   La mig sent igår och Vilda har hostat hela natten och väckt mig men var piggelin imorse ändå... Vaknade av att gummsan sa "mammaaa... det är morgon nuuu" och sen kurade hon upp sig brevid mig... hon kan man mo...

Av Annsofie - 25 mars 2012 22:16

... imponerad av mig själv att jag har hållit igång bloggen i hela... hmm... 3 dagar... gått över förväntan med andra ord :P   Vaknade utvilad och någorlunda glad imorse... solen sken och till viss del kändes allt bra... men så for man till jobbe...

Ovido - Quiz & Flashcards