Alla inlägg den 3 november 2009

Av Annsofie - 3 november 2009 20:18

Ja idag har det inte blivit nå mycke tid över till att bara va...


Vi klev upp, håll i er, halv 11 imorse... snacka om att jag blev stressad eftersom vi skulle vara på kyrkis kl 13... å så skulle juh Vilda ha mat och gärna få sig en tupplur innan... Tror faktiskt vi svängde in på parkeringen prick 13 å då var Vilda både nyäten och nysoven! :P

Kl 15 for vi hem igen... gav Vilda mat... slängde ner henne i vagnen och tog en promenad bort till simhallen... tror vi var där strax innan 16:30 så då hade vi 30 minuter på oss innan badet och det räckte gott och väl! :)

Vilda tyckte det var superskoj även denna gång... hon plaskade på som aldrig förr... å denna gång var det juh Henke som fick äran att plaska med henne! :P Även Vildas farmor kom förbi och kikade en sväng! :)


När vi kom hem så slänge jag ihop en paj som jag nyss har ätit...*mmm* Henke han köpte en pizza som han tog med sig till garaget... han skulle juh mega lite Bubbla ikväll! :)


Om ca 30 min äre dags för Desperate... hoppas bara Vilda fortsätter att sova så man får kika i lugn och ro!


Nu ska jag plocka ur och i diskmaskinen och kanske göra iordning en skål med marängsvisch... eller hur det nu stavas... hadé...

Ovido - Quiz & Flashcards