Alla inlägg den 29 november 2009

Av Annsofie - 29 november 2009 23:01

Ja idag har det juh varit 1:a advent å vi har haft en riktigt mysig dag! :)


Började dagen men en tripp till TimråGårdsbutik... kikade lite och hittade jättefina silvriga småkulor till våran lilla gran i hallen! Men det var sååå mycket folk där å det var lite jobbigt! :(

Sen for vi in på stan och gick på julskyltningen... tog en massa skinklotter men vann inget... Köpte 2 julklappar och käkade varsin korv... såg på fyrverkerierna och for hemöver...


Väl hemma så fick skruttan gröt och vi käkade mackisar och köttbullar till midda och sen har jag bakat cocoskakor och kanelkanor... dom blev väl lite sisådär... nu vet jag iaf hur jag inte ska göra nästa gång! :P


Imorgon är det inplanerat en tripp till jobbet... ska in och lägga schema... sen på kvällen har vi bokat torktid nere i tvättstugan så då blire till att tvätta sängkläder. Kanske även försöker köpa dom sista klapparna! :P


Nu ska jag skörda lite sen äre nog tack och gonatt efter att jag plockat undan i köket.


Nattinatti...

Ovido - Quiz & Flashcards