Alla inlägg den 28 november 2009

Av Annsofie - 28 november 2009 17:44

... på 7 månader... kändes lite halvskumt... kände mig lite som "ny på jobbet" men på ett sätt känns det som om det var igår som jag stämplade ut och gick hem på föräldraledighet!

Dagen har iaf flytit på rätt så bra... även om morgon inte blev riktigt som vi hade tänkt oss för när jag kom till jobbet så skulle jag sätta mig och lägga schema men fick rätt snabbt veta att en sprinkler hade "gått sönder" så det var flera cm vatten på hela TagSjälvLagret... så det var bara att hjälpa till som gott man kunde... Vid 12 tiden bytte jag om till min tomtemorsdräkt och så stod jag innan kassorna och delade ut paket till barnen och Expressen vilket var mycket uppskattat! :)


Vid 16 gav jag upp och begav mig hemöver... Guuud va skönt det ska bli med en riktig slapparkväll efter en sån här dag tänkte jag... men vad kom jag på halvvägs hem... jo att Henke skulle iväg ikväll... bowla, käka och gå ut med ett gäng... Har ingen aning om när han kan tänkas komma hem men jag hoppas att han inte är allt för fuller så han väcker skruttan!


Kan juh även meddela att det har gått superbra för Henke att vara hemma med Vilda själv idag... Dom har umgåtts med Pelle och lilla Stina hela dagen och Vilda har tydligen varit så snäll och duktig... Bara att hålla tummarna för att hon fortsätter vara det nu ikväll och att hon inte blir sådär gnällig och hopplös som hon brukar bli på kvällarna! Igårkväll tex vaknade hon 22:30 och var jättepigg... så där lagomt när man börjar planer att gå och lägga sig! :)


Nä nu ska jag ta mig en Alvedon och se på lite tv... sen tror jag ja ska göra mig lite fruktsallad!


Byebye...

Ovido - Quiz & Flashcards