Alla inlägg den 4 november 2009

Av Annsofie - 4 november 2009 23:12

Gissa vad jag hittade när jag kom hem nu ikväll... en liten tand...weeee... Vildas första tand har börjat kika fram... stortjejjen! Det som var lite komiskt var att den inte fanns imorse och jag som är med henne... typ jämt... å så är man borta 2 timmar å vad händer! Nu får man minsann passa tissarna i fortsättningen! ;)


Vi har varit hemma och slappat hela dagen...så himlans trist väder ute... men som jag skrev tidigare så var juh Emma och jag iväg på Blingoparty hos Anna och Johan på Grönviken... Beställde en klänning, ett par byxor och en mössa... 650 spänn gick det kalaset på... jo ja tackar ja... Tog iof lite större storlekar så det kanske blir nått hon får när hon fyller år eller så...


Imorgon vet ja inte vad vi ska hitta på... hoppas iaf på lite bättre väder så man kanske kan ta sig en promenad eller nått... Nån som inte har nått för sig och som vill ha sällskap kan juh kanske hojta till! Om det inte är nån som vill umgås med oss så kanske vi åker till Alnöbadet och badar lite! :) Får se får se...


Nä nu ska jag ta mig ett glas iskallt vatten och sen äre nog tack och gonatt...

Av Annsofie - 4 november 2009 12:49

... å tråkar! Vilda sover så jag har lite lugn och ro iaf! :P

Henkes bil ville inte starta imorse så han fick ta "min" ist... vilket innebär att vi är utan vagn och bilbarnstol... så vi kan inte ta oss nånstans! :(

Som tur är så äre bara 4½ timme kvar tills han kommer hem! *jeehaa*


Vid 18 tiden kommer Emma från föräldragruppen hit och så ska vi åka på "Blingo"party hos Anna på Alnön... ska bli skoj! :P Synd bara att man inte är gjord av pengar! :(


Aja... ska väl ta och plocka undan lite efter morgonens lekstund...

Ovido - Quiz & Flashcards