Alla inlägg den 26 november 2009

Av Annsofie - 26 november 2009 17:30

... Vilda är inte sig själv å det gör så ont i mig! :(

Just nu sover hon... Hon sov nästa 2 timmar medans mormor och gammelmormor var barnvakt förrut mellan 12-15... När vi kom hem blev hon grinig och somnade igen! Kan kanske bero på att hon typ inte har sovit nånting alls inatt! :(

Gick iaf förbi BVC en sväng när jag kom hem... kände att jag ville prata med vår BVCtant lite... Funderar lite på om den där "badbakterien" ev kan resultera i magont då Vilda är en expert på att dricka badvattnet! Fick iaf med mig 2 kisspåsar så imorgon ska jag försöka samla upp lite å gå ner med till vårdcentralen så dom får kika lite!

På ett sätt hoppas jag att det är den där bakterien eftersom den egentligen inte är så farlig... men å andra sidan om hon har blivit dålig pga den så går den typ inte att behandla utan måste få försvinna av sig själv... å vem vet hur lång tid det kan ta! Aja... bara att bita ihop och hoppas på att natten blir bättre!


Hade som sagt barnvakt 12-15... Kände att jag ville åka ut till Birsta och kika lite för mig själv så jag lämpade av skruttan hos gammelmormor där mormor/mamma var och hälsade på! Köpte lite julgrejer samt ett par stövlar på Skopunkten som jag fastnade för! :) Blev lite osäker dock eftersom det känns mer som en partysko och inte som en vardagssko och så var jag egentligen ute efter en fodrad men köpte en stl större så jag ska kunna ha extra sockar ist!


  


Har pyntat och donat lite här hemma sen jag kom hem... Fick även hit brorsans (min fd) soffa idag... en likadan som vi har fast en 2 sits. Vill egentligen inte ha en till soffa men Henke ville absolut ha en och nu skulle juh brorsan hä iväg den eftersom han var och hämtade sin nya idag så då blidde det så... Aja... får väl ha den här hemma tills vidare!


Nä nu ska jag fortsätta plocka lite medans tösa sover...


Byebye...


Ps. Ska jobba på lörda... 11-16... ska vara tomtemor på jobbet... sådär lagom mjukstart! :P

Ovido - Quiz & Flashcards