Alla inlägg den 5 november 2009

Av Annsofie - 5 november 2009 13:34

Ja då var den första snön här... hääärligt!!! Hoppas bara den får ligga kvar nån dag... blir juh så himlans mycke ljusare och trevligare då! :)


Vi blev iaf bara hemma idag vi... lillpirayan och jag! :P Henke slutar 17:15 så vi ska ta och bege oss utöver Birsta tills dess och så ska vi ta oss en sväng på Willys för lite storhandling! Är juh så skönt med den xtra frysen här hemma... så man kan bunkra upp lite. Tror jag ska göra en skinka och broccolipaj och en banankaka sen ikväll så frysa in och imöra kanske jag tar och gör lite lasagne... tror det blev ca 10 lådor när jag gjorde den sist och det är juh så skönt att ha färdigt hemma! :)


Har förrästen nyss ringt och bokat tid för fotografering av Vilda... ska bli så roligt att få ta lite proffsbilder på henne så man slipper sätta upp sina egna amatörbilder på väggen! :P Nu gäller det bara att jag bestämmer mig för HUR jag vill ha bilderna...


Nä nu ska jag passa på att plocka lite här hemma medans damen sover... bye...

Ovido - Quiz & Flashcards