Alla inlägg den 13 november 2009

Av Annsofie - 13 november 2009 22:42

Idag har Vilda och jag varit ute i Birsta med mormor och gammelmormor! Dom hämtade upp oss kl 10 och vi kom hem strax efter 14... så hela 4 timmar var vi ute och flängde... snacka om att Vilda var övertrött när vi kom hem! Slutade med att jag fick lägga mig breve henne och pussa och andas på hennes panna å kind för att hon skulle komma till ro och slumra in! Å tillslut så lyckades ja... å jag somnade jag också! :P

Vid 17:30 tiden kom Henke hem så då blev det gomidda... marinerade och stekte älgfilé och till det blev det hasselbackspotatis, bea och sallad... sååå gott! :P

Sen tröck vi i oss dom fjuttiga godisarna vi hade kvar från igår! *mmm*


Nu sitter jag och ser på idol och Henke sitter och spelar CS... Vildisen ligger och sover hon... Hon har sovit sen 19:30 så hon lär väl vakna snart och ska ha käk! :P


Satt å tänkte på min kära bror förut... Finns ingen bättre! Är så ledsen för hans skull att det inte blev nån flytt ner till Malmö men jag skriker av glädje inombords att vi får ha honom kvar här i stan... speciellt för Vildas skull! Blir så varm inombords när han och Vilda umgås och Vilda bara lyser av glädje!

Älskade bror, morbror och gudfar... vi är då glada av att vi har dig! :)


  

Av Annsofie - 13 november 2009 14:19

... känns som att jag måste skriva en liten förklaring till mitt inlägg igår...


Har juh gått en facklig kurs uppe i Sollefteå... har gått 4 steg... Steg 5 ville jag inte gå på eftersom Vilda var så liten... skulle få hem en hemuppgift när jag hade ringt och tackat nej så att jag inte skulle missa så mycket men dök det upp nått? Icke sa nicke...

Steg 6 som är det sista steget... och förmodligen det roligaste eftersom man har "avslutning"... hölls tydligen nu i veckan... å tror ni jag hade fått nån inbjudan? Icke sa nicke...

Dom hade haft 5 kamp och käkat gott på kvällen och dag 2 hade det varit kurs så det hade varit riktigt skoj att vara med eftersom man har lärt känna så många nya människor på kursen som inte bor i stan så det hade varit roligt att få umgåtts med dom en sista gång! :(

Ringde Handels imorse och klagade och hon meddelade att dom bara hade skickat ut inbjudningar till dom som hade varit på del 5... SMART!!! MYCKE SMART!!!

Vet inte hur jag ska göra nu... vill juh inte hoppa in i en ny grupp där man inte känner nån dom 2 sista stegen... å det känns juh lite dumt att skita i att gå dom eftersom jag gått dom 4 första... hmmm...


Attans klantHandels... ibland måste dom verkligen tänka med arslena!



Ovido - Quiz & Flashcards