Alla inlägg den 9 november 2009

Av Annsofie - 9 november 2009 22:26

Ja idag har det hänt en hel del... men ändå inget speciellt...


Började dagen med sovmorgon... iaf för min del... Henke klev upp med Vilda vid 9 och jag låg kvar och drog mig framåt halv 11 tiden! *lööövly*

Sen gjorde vi oss iordning och begav oss ner till BVC där det var dags för vägning, mätning och vaccination. Vilda väger numera 8440g och är 69,5 lång... stooorjänta våran! :P

Går aldrig att säga det för mycket... guuud va tiden går fort!!!

Vaccinationen gick förvånadsvärt bra... hon grinade till typ 10 sekunder och sen var hon lika go och glad som vanligt! :P


Efter BVC for vi in till stan och hämtade en Liberobox på Lindex och så en bok åt Vilda på Kulturmagasinet. Sen tog vi oss en fika och så köpte Henke ett par nya badbyxor.

Sen for vi hemöver... jag ställde mig och gjorde lasagnestorkok... blev 8 lådor... så himlans skönt att ha hemma! :) Hade egentligen tänkt göra en skinkpaj också men det blev liksom inte av... fastnade här framför datorn ist! *sällan*


Vilda somnade typ för natten 17:30... Hon vaknade till 19:30 så då slänge vi i henne lite gröt men hon satt och gäspade hela tiden så vi la henne igen... å hon slumrade om efter några minuters konversation med nappen! :P Skulle inte bli förvånad om hon vaknar om nån timme och är tokpigg! :s


Hittade förrästen tand nr 2 imorse... *hua*


Nä nu blire en kom te och en macka sen äre nattinatti... ska juh vara på Drakborgen imorgon kl 10 och umgås med lite mammor och barn! :)

Ovido - Quiz & Flashcards