Alla inlägg den 17 november 2009

Av Annsofie - 17 november 2009 22:08

... är sååå trött just nu! Vill dock inte lägga mig än eftersom det är ca 30 minuter kvar tills Henke kommer hem ifrån innebandyn... å känner jag mig själv rätt så kommer jag inte komma isäng då heller utan det kommer nog bli så att man biter ihop och är uppe iaf 2 timmar till!


Strax efter halv 10 imorse mötte vi Johanna, Markus och Maxen på Drakborgen... Markus började jobba vid 11 så han var tvungen att gå rätt tidigt men det var kul att vi hann träffa honom en liten stund iaf! :) Barnen "lekte" lite, vi käkade lunch tillsammans och surrade en massa.

Vid halv 1 tror ja det var så for Johanna och Maxen för att hämta Thea å så skulle dom iväg på Babysång... Henke, jag och Vilda var kvar ett litet tag till... Henke tog hand om Vilda och jag gick lös på "lekborgen"... höll fasiken aldrig på att komma ut därifrån och efter bara några minuter var jag helt slut! *pust* Men kuuuul var det! :P


Sen for vi ner på Birsta och kikade runt lite och vid halv 3 tiden begav vi oss hemöver... Hann typ vara hemma i lite över 1 timme innan det var dags att åka till Babysimmet!

Denna gång stod dykning på schemat och vi var sååå nervösa... skulle bli så himlans skoj! 1:a dyket skulle ledarna va med på och vi var bland dom sista som fick hjälp... å då hade tyvärr lillskruttan lessnat på att bada... så det blev inge dyk! Så fort vi försökte blev hon jätteledsen... så himlans trött! Hade vi bara fått hjälp lite tidigare då hon var pigg och glad hade säkert allt gått jättebra! Men men... det är juh på hennes villkor så det får ta den tid det tar... kanske nästa gång! :P


När vi kom hem åt vi lite "slarvmidda" och sen laddade jag inför Desperate... å vad är det jag märker... 5:an och några fler kanaler funkade inte... var fasiken samma sak förra tisdan... bara en massa störningar på bild och ljud. Ringde mormor som bor några hus bort och som har ComHem och där funkade det så det lär väl vara det här jädrans Telia vi har bytt till som strular! Blir gaaalen... har bara varit en massa strul sen det här drog igång... å så har dom juh gjort så att ComHem inte kan leverera några tjänster till våra hus längre så man kan inte byta tillbaka heller! Blir så jädrans förbannad! Ska ringa och klaga imorgon!!!

Men iaf... Henke var snäll och laddade hem avsnittet så jag fick mig lite Desperate till slut ändå! :P *lööövly* Höll däremot inte på att få Vilda att somna... men till slut så... kvart över 9 så la ja henne... stängde igen dörren lite... bet ihop... å till slut så... typ 10 gången gillt! :P


Nu ska jag ta och göra mina dagliga "sysslor" på Ansiktsboken!


Hejsvejs...


Bjuder på en bild på en trött Vilda på kyrkis...

  


Ovido - Quiz & Flashcards