Alla inlägg den 1 augusti 2009

Av Annsofie - 1 augusti 2009 22:55

Precis suttit och läst en massa gamla blogginlägg och så fick ja för mig att jag skulle kika lite på besöksstatistiken.

Dom två månader som ligger i topp är Juni 2009 och December 2008... I Juni hade jag totalt 597 besökare och det kan man kanske förstå eftersom Vilda då nyss hade kommit till världen och folk förmodligen var nyfikna på hur vi hade det... Men i December 2008 hade jag nästan dubbelt så många besökare... närmare bestämt 2122 st(?!?!?!)... så då kan man fråga sig... vad gjorde jag egentligen i december som var så spännande? *hmm*

Jaja... är ju kul att folk är inne och läser vad jag skriver... vore dock ännu roligare att få veta vilka som är inne och läser! :P


Nä nu ska jag se klart på filmen och pumpa ur lite för vem vet när tösa kan tänkas vakna och vilja käka nästa gång! :P


*nattis*

Av Annsofie - 1 augusti 2009 21:19

Usch va illa jag mår nu... attans gräddtårta... å då åt jag bara en rätt så liten bit men det blev för mycket ändå! :( Man har tappat stinget! :P

Främmandet har precis åkt härifrån... å visst äre skönt att få varva ner lite men det är juh även lite tråkigt att dom måste åka hemöver... så skoj att få surra lite och umgås! :)

Fick iaf jättefina presenter! *tusen tack*


Skruttan sover... hon har varit lite halvkinkig ikväll igen... oftast verkar det som att hon blir övertrött för hon somnar nästan på en gång när man lägger henne... Men hon kan juh inte sova heeela dagarna!


Undra vad man ska hitta på imöra då... på ett sätt vill jag hitta på nått men på ett sätt är det skönt att bara vara hemma eftersom Vilda är så knepig i humöret... Vi kanske bara ska mysa ner oss i soffan eller nått... får se får se...


Nä nu ska jag plocka ur disken och sen blire lite film... Hadé...

Av Annsofie - 1 augusti 2009 10:42

Natten slutade riktigt bra trots allt! :) Vilda somnade till slut och sov till halv 4 då jag gav henne lite mat... Var orolig för att hon skulle bli galen igen men hon mumsade på som bara den! Dock bara ena bröstet sen slockade hon! :P

Å idag visar hon, än så länge, inga tendenser till att va tjurig utan nu är hon sitt rätta jag igen... sitter i babysittern och skrattar och pratar! :)


Idag ska jag städa det sista och damsuga... var juh ingen idé att göra det igår för katterna drar alltid med sig kattsand ifrån lådan så i sånna fall hade jag fått gjort om det idag igen!


Nu ska jag ta och göra mig lite brunch! :P


Byebye...

Ovido - Quiz & Flashcards